Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Igår efter ridningen kände jag att jag kanske borde sluta rida, för det går ju aldrig bra. Det kändes bara så tråkigt. Idag red jag ut...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ursäkta språket men jävla :devil: :turd::rage: bil Tur i oturen att jag har bilbesiktningen på promenadavstånd från jobbet. Nästa gång...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Satt på jobbet och konstaterade att det kändes som att nånting inte var riktigt bra. Jag kände mig alldeles luddig i hjärnan och la mig...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok :eek:....man tycker man kortat stiglädren så att man sitter med knäna under hakan och ridläraren säger åt en korta för dom är för långa...
Svar
0
· Visningar
436
·
  • Låst
Dagbok Humöret landade någonstans vid fotknölarna idag trots att solen sken. Jag red ut med P då vi nött en del på ridbanan på sistone. Nu hade...
Svar
0
· Visningar
309
·
  • Låst
Dagbok Jag närde en liten förhoppning om att 2016 möjligtvis skulle kunna bli det år som jag skulle kunna friskförklara mig från min...
Svar
0
· Visningar
328
·
  • Låst
Dagbok Uppe med tuppen idag, nu skulle laura och indra klippas. Bestämde mig för helrakning på Laura och Indra skulle få en liten fyrkant för...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok idag blev zingo riden ihop med alla andra. En liten tjej som passar så bra på henne. Synd det blir sällan, men bra när det fungerar...
Svar
0
· Visningar
219
·
  • Låst
Dagbok Från ridlycka till hopplycka till otillräcklighetskänslor... Tja, nån gång måste ju vågen vända, eller hur?... Kvällens första lektion...
Svar
0
· Visningar
385
·
  • Låst
Dagbok Doktorn ringde och berättade att senaste blodprovet visade bra värden. En del var till och med normala nu. Praktisk som jag är noterade...
Svar
0
· Visningar
239
·
  • Låst
Dagbok Ibland undrar jag vad det är som händer. Jag har inte pms just nu, men ilskan och irritationen bubblar. Jag undrar lite om det är en...
Svar
0
· Visningar
179
·
  • Låst
Dagbok Ibland inbillar jag mig att jag faktiskt lär mig rida när jag timme efter timme sitter på hästryggen och emellanåt tycker jag att jag...
Svar
0
· Visningar
180
·
  • Låst
Dagbok Från ridlycka till hopplycka! :D Det här med hoppning är ju bara så himla roligt! Och jag fattar inte varför jag inte har tänkt på...
Svar
0
· Visningar
262
·
  • Låst
Dagbok :banana::bump::banana::bump: Så nu är det bara mobilen som saknas, en Iphone 6sPlus blir det. Springer runt och tjatar på gubbarna här...
Svar
0
· Visningar
268
·
  • Låst
Dagbok Vad kom snön ifrån? Helt plötsligt var det stora, blöta vita flingor som dalade ner på den mörka asfalten utanför fönstret när jag...
Svar
0
· Visningar
166
·
  • Låst
Dagbok Förut hade jag ett driv. Jag tyckte allt var jätteroligt och spännande. Nu har jag tappat det helt. Det började för några veckor sedan...
Svar
0
· Visningar
296
·
  • Låst
Dagbok :)Idag blev det en tidig runda med Laura, Kajsa och lös Nelly. Vi hittade omkullblåsta små träd i en lagom gallrad skogsdunge. Jättefint...
Svar
0
· Visningar
216
·
  • Låst
Dagbok Det gick inte hoppa igår i blåsten. Blåsten tog lampan så det var svart. Idag har det varit hopptävling och vi satt som klistrade och...
Svar
0
· Visningar
213
·
  • Låst
Dagbok Den är jättefin, vårt hästnet fynd! :banana::love:Snabbt ut i stallet och på med den. Sitter som en smäck! Ute ösregn och halv storm...
Svar
0
· Visningar
164
·
  • Låst
Dagbok Äntligen dags för en ordentlig genomgång. Som vi har väntat på detta, nu hoppas vi på klarhet i sjukdomsfrågan. I ett och ett halvt dygn...
Svar
0
· Visningar
202
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Gråhund
  • Den perfekta sällskapshunden
  • Annonsera mera hundar 2