Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Så blev det dags för hopptävlingsdelen av klubbcupen, och dags för mig att visa vad jag går för på en hinderbana. :p Bedömningen var...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Efter nedslag i 80 skärpte hon sig och lyfte hovarna i 90cm. Hon börjar bli duktig lilla prinssessan.
Svar
0
· Visningar
207
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Mycket ridning den här veckan – räknar jag från lördag till lördag så kommer det bli totalt 5 ggr. Vilket kanske inte var helt passande...
Svar
0
· Visningar
392
·
  • Låst
Dagbok Det är himla kul när man känner det går framåt i ridningen :D Var tillbaka på Zetra igår, det är väl tanken jag ska ha honom hela...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det känns faktiskt som att jag äntligen har förstått och hittat en riktning när det gäller arbetet med min hälsa! ”Bara” 9 år efter att...
Svar
0
· Visningar
463
·
  • Låst
Dagbok Tror banne mig det är det snyggaste han blivit klippt någonsin, supernöjd :)
Svar
0
· Visningar
248
·
  • Låst
Dagbok Flyttlasset gick i lördags. På fredag kväll hämtade jag lastbilen på 18 kbm och körde till Stockholm. Det är den största bil jag...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Inför hoppdelen av klubbcupen som jag ska vara med på, så fanns det möjlighet att anmäla sitt intresse för att vara med på en...
Svar
0
· Visningar
304
·
  • Låst
Dagbok I lördags var jag och lilla pälsmonstret på kurs- Lekfull vardagslydnad. Det var kul, inga direkta nyheter och så men ganska bra...
Svar
0
· Visningar
238
·
  • Låst
Dagbok snöar vertikalt ute, inte lite heller. Tvingar mig ut på en skrittrunda. På med allt som finns på både mig och hästen. Broddar behöver...
Svar
0
· Visningar
185
·
  • Låst
Dagbok Pigga, energiknippen som busade runt i hagen hela förmiddagen med stegringar, bocksprång och full rus. Kände att den ridturen blir inte...
Svar
0
· Visningar
189
·
  • Låst
Dagbok Hörde en intressant diskussion i en affär. Det handlade om huruvida man kunde sitta och titta på video på sin telefon när det var kunder...
Svar
0
· Visningar
172
·
  • Låst
Dagbok Domen löd att hela höger sida är stel. Det märks. Ont så jag inte kan lyfta armen, tror jag ska få nackspärr om jag flyttar nacken åt...
Svar
0
· Visningar
242
·
  • Låst
Dagbok På kvällens första lektion stod jag uppskriven på Arnica. Arnica är ett mörkbrunt sto med mycket ögonvita, lite långsmal, stel och...
Svar
0
· Visningar
331
·
  • Låst
Dagbok Förra våren var jag lite så där halvless, men sen kom ju kvarkan och alla tävlingar på klubben ställdes in Det är nog därför jag ser så...
Svar
0
· Visningar
269
·
  • Låst
Dagbok så var det redan sista inomhusträningen för Indra. Hon gjorde som hon brukade. Tjong in i sargen med bakbenen på uppvärmningen och...
Svar
0
· Visningar
174
·
  • Låst
Dagbok Jag har flyttat. Mina grejer flyttar på lördag, så just nu bor jag i ett ganska så tomt hus. De möbler jag har är ett bord och en stol...
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har inte lyckats jättebra än med att komma ner i varv och återfå energi- och tidsbalans... Jag har försökt avsluta mina för många...
Svar
0
· Visningar
396
·
  • Låst
Dagbok idag fick jag lära mig ett nytt ord, renhårig. Ja, duschade gjorde jag i och för sig igår kväll efter stallet, men inte hade det väll...
Svar
0
· Visningar
278
·
  • Låst
Dagbok Jag tittar ytterst sällan på TV, är inte särskilt intresserad av det och har inte tid. Visst kan det hända att det finns bra saker som...
Svar
0
· Visningar
493
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Black Friday