Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Alltså Australienfåglar är inte blyga! Denna kommer varje dag och hälsar oå. Idag fick han en vindruva att snaska på! !
Svar
0
· Visningar
227
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Bara en enda ridlektion denna vecka också, och jag vet att det är bra för min arm men det känns lite futtigt... Nästa vecka är jag dock...
Svar
0
· Visningar
677
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok BTW om ni läser inlägget under, frukost i tropikerna. Så kan ni se marinan i bakgrunden. Det är Airlie beach. Den marinan är mer eller...
Svar
0
· Visningar
220
·
  • Låst
Dagbok Jag som skrev ett inlägg för några dagar sedan angående den kommande cyklonen Debbie som har härjat "min del" av Australien senaste...
Svar
0
· Visningar
210
·
  • Låst
Dagbok Andra gången på 110 nivå. Dock en regional bana denna gång. Nu vilar vi en stund från hoppningen eftersom det inte finns några tävlingar...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Lilla gumman tar i! Matte är sjuk konstant sedan ögonoperationer, så det var en svettig transportfordon till ridbanan. Som tur var fick...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Lite skillnad från Sverige när man sitter och äter frukost på balkongen och en kakadua plötsligt landar på räcket och också vill ha...
Svar
0
· Visningar
229
·
  • Låst
Dagbok Innan jag åkte till veckans ridlektion på ridskolan så tänkte jag att jag förstod att jag inte kunde hoppas på att få rida på Ägrim...
Svar
0
· Visningar
388
·
  • Låst
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 352
·
  • Låst
Dagbok Eftersom jag inte haft lika ont i axeln på sistone och eftersom det funkat bra att rida två lektioner per vecka de senaste två veckorna...
Svar
0
· Visningar
527
·
  • Låst
Dagbok Alltså, måste jag låta IIIIIHHHAAAAAHHJÄÄÄÄLP när hästen brallar. Det är så sjukt pinsamt så det liknar ingenting :o:rofl:. Men jag kan...
Svar
0
· Visningar
433
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Bara timmar kvar nu... Stockholm - London - Hong kong - Australien, en nätt liten resa på 36h tills jag är "hemma i min stad". Sista 4-5...
Svar
0
· Visningar
276
·
  • Låst
Dagbok Nu var det återigen dags för en tur till privatlektionsstället vid världens ände. Och oj så glad jag är över att jag hittat det stället...
Svar
0
· Visningar
301
·
  • Låst
Dagbok hej:) Jag har en kompis som har en hund. En schäfer, amstaff, cane corso och mastiff blandning på 3 år. Igår så satt vi och snackade...
Svar
0
· Visningar
565
Senast: aaliyah123
·
  • Låst
Dagbok I helgen var jag på CR-kurs igen. Temat var syresättning. För mig som har yogaerfarenhet var det en del skåpmat faktiskt, men det gav...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nostalgi-tråd... Fina fina Vit vad mycket vi var med om! Kom till mig som 3-åring sommaren 2001. 13 år tillsammans fick vi. Han togs...
Svar
0
· Visningar
554
·
  • Låst
Dagbok Lämnade Australien den 22 januari för att åka till Niseko (Japan) och snowboarda. Efter 4 dagar där var det dags att åka till Tokyo och...
Svar
0
· Visningar
450
·
  • Låst
Dagbok Det var den första veckan efter ridolyckan i höstas som jag skulle få rida mina två lektioner samma kväll - så som jag brukade göra...
Svar
0
· Visningar
480
·
  • Låst
Dagbok Det gnager i mig. Jag är fortfarande ledsen för att hela familjen vände mig ryggen när jag inte mådde bra. Jag var trött, överansträngd...
Svar
0
· Visningar
361
·
  • Låst
Dagbok I måndags hade jag hopplektion och fick Jättehästen igen. När jag kom till stallet så stod han redan i stallgången och blev borstad. Så...
Svar
0
· Visningar
432
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama