Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Storrökande kvinna som haft besvär. Astma, hypertoni och depression. Sökte akuten flera gånger 2018 p g a nedsatt allmäntillstånd...
Svar
4
· Visningar
1 250
Senast: sassiball
·
  • Låst
Dagbok Enda avvikande var B leukocyter 9,4x10(9)L ref 3,5-8,8 B erytrocyter 3,6x10(12L ref 3,9-5,2
Svar
0
· Visningar
574
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Äntligen är veckan slut igen. Det har varit en rätt intensiv vecka. I tisdags red jag vita ponnyn, i onsdags red jag ridlektion på brun...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Dagbok ... om något som gnagt i mig ända sedan en av mina kunder i morse gratulerade mig på Internationella Kvinnodagen. Och jag känner att jag...
Svar
0
· Visningar
1 320
Senast: Mineur
·
  • Låst
Dagbok Så jag bestämde mig för att skapa ett dagboksinlägg istället med uppdateringar om läget. Eventet här i norra queensland och i vår stad...
2
Svar
27
· Visningar
4 260
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok är ett par strumpor/raggsockar i ganska tunt, självfärgande garn. Jag köpte materialet för jättelänge sedan, och så har det blivit...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
Dagbok Söker medicinskt erfaren person som kan agera talesperson gentemot vården. Upplever mig nonchalerad o bort dribblad när jag bara inte...
Svar
11
· Visningar
2 274
Senast: MJLee
·
  • Låst
Dagbok Eftersom jag är för sporadiskt aktiv så ids jag inte berömma mig själv i någon befintlig tråd under hem och hobby. Så jag skryter lite...
Svar
2
· Visningar
591
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
Dagbok Eller kanske inte lämna. Men jag funderar på att sluta vara aktiv. Har redan stängt ned mina konton på instagram och twitter. Saknar det...
2
Svar
24
· Visningar
3 007
Senast: nullo-modo
·
  • Låst
Dagbok Jag var hos psykologen idag och passade på att vädra mina rädslor. Dessvärre tycks en av rädslorna vara befogad. Det finns en risk att...
2
Svar
25
· Visningar
2 335
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Jag känner mig faktiskt riktigt stolt över min insats! Klappar mig själv lite extra på axeln… :D Det var dags för medarbetarsamtal på...
Svar
0
· Visningar
832
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag saknar att ha lust. Nej, jag snackar inte om sexlust utan om lust att göra saker. Jag skulle vilja så frön och odla. Jag skulle...
2
Svar
32
· Visningar
3 314
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den häst jag hade velat ha på dagens lektion hade fått skavsår så jag fick byta till en annan häst. Det blev en fuxfröken som också var...
Svar
0
· Visningar
1 184
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Fick detta idag på jobbet :love: Så fint! En tjej sa också efter att ha varit på en nystädad toa att det var som att gå in på en...
Svar
0
· Visningar
1 038
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Idag hade jag en tid hos tandläkaren, så jag tyckte lite synd om mig som skulle dit så jag tröstshoppade en ridlektion på ridskolan där...
Svar
1
· Visningar
937
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Jag ska snart åka en sväng till Stockholm igen, så då blir det några dagar utan häst. Att åka till Stockholm ger ju lite variation i...
Svar
17
· Visningar
2 072
Senast: EmmaBovary
·
  • Låst
Dagbok Jag måste bara skriva av mig. Är så himla glad just nu. :bump: Har hittat ett område bara ngn minut bort med bil där det inte dräller...
Svar
0
· Visningar
716
  • Låst
Dagbok Weeeh! Första dagboksinlägget! Men det här är egentligen ingen riktig dagbok, jag kände mest att den här funderingen inte passade in på...
2
Svar
21
· Visningar
2 525
Senast: Habina
·
  • Låst
Dagbok Måste bara gnälla lite. Jag har levt med smärta av diskbråck i va 1,5 år nu. Opererades två ggr under tiden jag var gravid med min son...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: Gimlan
·
  • Låst
Dagbok Under två veckor så hittade jag inte ett enda jobb att söka. Humöret störtdök och hopplösheten växte mig över huvudet. Jag vet så väl...
Svar
0
· Visningar
578
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Den perfekta sällskapshunden
  • Katthår
  • Annonsera mera hundar 2