Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Det är nio dagar kvar tills jag ska träffa psykologen. Jag hoppas på att det kommer att ge något. I morse vaknade jag tidigt men hade...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Åkte färdtjänst till och från parenteserna idag. Det kändes otroligt lyxigt. Ringde även skadepoolen och frågade vad som felade min bil...
Svar
1
· Visningar
604
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Jag var ca 15 år, vi satt i bilen o väntade på bussen för att plocka upp en familjemedlem, ca 5 km hemifrån. Mor min hoppade över det...
Svar
7
· Visningar
1 599
Senast: Amha
·
  • Låst
Dagbok Jag har idag fått besked av FK att de tänker ge avslag på min ansökan om sjukpenning. Något annat har jag nog inte förväntat mig. Det...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
17 984
·
  • Låst
Dagbok Sagan om sanningsspegeln Det var en gång en vanlig människa som var ute och vandrade i ett för henne ännu okänt område. Hon kisade mot...
Svar
4
· Visningar
1 159
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Det får ta sin tid och man har rätt att även ha sina dåliga dagar. Men idag var en riktigt bra dag. Ringde färdtjänstutredare i fm...
Svar
3
· Visningar
622
·
  • Låst
Dagbok Idag gick jag åter på promenad med grannens islandshäst. Vi är nu uppe i 50 minuter promenad. Han kändes väldigt lugn och trevlig idag...
Svar
6
· Visningar
1 280
·
  • Låst
Dagbok Jag är så glad! Planen är att boka en konsultation med min tilltänkta kirurg innan sommaren kommer, sedan om allt stämmer mellan oss...
Svar
3
· Visningar
1 057
  • Låst
Dagbok Imorgon ska Frej äntligen bli av med gipset. Så skönt! Det har varit lite trassel med det. Första två veckorna satt det hyfsat men...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Enda fördelen är att det blir ljust, nackdelen är att isfläckarna och de eventuella fyra sandkornen som är utlagda för hand (tror jag)...
Svar
3
· Visningar
625
·
  • Låst
Dagbok Jag red den vita ponnyn idag. Han brukar vara rätt långsam men idag var han betydligt piggare än vanligt. Vi red på en av deras åkrar...
Svar
0
· Visningar
562
·
  • Låst
Dagbok ... imorgon har jag varit nykter i en vecka. Det må låta fjuttigt, men är stort för mig. Har fått ta omväg hem efter jobbet då jag känt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 206
Senast: Raderad medlem 6459
·
  • Låst
Dagbok Jag åkte och red en privatlektion på en ridskola 40 minuter bort idag. Min kamrat för dagen blev en söt brun ponny. När jag satt upp och...
Svar
5
· Visningar
1 727
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Gjorde mensas övervakadetest för mer än en månad sedan och fick resultatet sista november och fick 135 eller högre, okej detta fick ju...
Svar
14
· Visningar
3 200
·
  • Låst
Dagbok Efter ett hektiskt slut på året så har jag nu gått in i en mellandagsvila som är alldeles underbart välgörande. Jag får bara inte nog av...
Svar
6
· Visningar
1 795
Senast: cirkus
·
  • Låst
Dagbok Vaknade halv sju, helt kass i magen. Men jag misstänkte ganska snabbt att det var stress inför att jag skulle åka till jobbet... Klockan...
Svar
0
· Visningar
669
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag har ridit idag igen. Vi red på ridbanan och jag hade den lilla bruna hästen. Jag fick instruktioner om att jag skulle ha spöt i den...
Svar
3
· Visningar
1 220
·
  • Låst
Dagbok Idag blev det första ridturen med islänningen sedan augusti/september någon gång. Han stod inte riktigt still i stallgången idag så jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 012
·
  • Låst
Dagbok Men vilken lättnad i alla all med cocillanan. Jag kan sova några timmar innan jag hostar tills luftrören knyter sig och luften tar slut...
Svar
0
· Visningar
489
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Snorar o hostar fortfarande, trots att jag kört med "receptfria" aptoket gällande alvedon, otrivin nässpray, theracough hostmedicin o...
2
Svar
22
· Visningar
2 498
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ytlighet i ett förhållande.
  • 🎄Jul 2024🎄
  • Vad gör vi? Del CCV