Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jag har en underbar dotter på 2 år, jag älskar henne mest av allt i hela världen och vill vara vid hennes sida så länge som möjligt. Då...
Svar
17
· Visningar
1 777
Senast: Korven
·
B
  • Låst
Småbarn Många sätter ju sina barn i dagis runt 1-2 år. Vår dotter är nu 16månader och jag villl gå hemma lääänge till. Visst är det ekonomiska... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
8 509
Senast: Snurrfian
·
O
Småbarn Detta blir mitt första inlägg under anonymt alias någonsin men jag känner att det är dags nu. Jag är småbarnsmamma, min sambo och jag...
Svar
8
· Visningar
1 668
Senast: Milene
·
D
Småbarn Vi skall byta dagis till ett som ligger närmare där vi bor än på andra sidan sta'n. Det känns jättesorgligt eftersom personalen på...
Svar
5
· Visningar
1 930
Senast: lilltrolle
·
Småbarn .. och fy vad tråkigt jag tycker det är!! Jag har inte tid! jag lever ju världens mest underbara liv och jag vill inte jobba...
Svar
6
· Visningar
1 181
Senast: Flyttfogel
·
Småbarn Så närmar sig lillprinsens 1årsdag med allt vad det innebär. Kalas i trädgården blir det och presenter... Men vad i hela friden ska...
Svar
16
· Visningar
1 791
Senast: twinstar
·
Småbarn Det finns det väl en del här? Ja, förskolelärare ska det väl heta :angel: Förlåt! Har funderat lite ute i min solstol. Vad gör ni...
Svar
12
· Visningar
2 497
Senast: mimmipigg
·
Småbarn till cykel då...vilket tror ni blir bäst? Har inget körkort och just nu inge jobb heller så i sommar tänkte jag avlasta sambon med att... 2
Svar
24
· Visningar
2 949
Senast: Sjalen
·
Småbarn ... är det någon fara för små barn att äta det? Min lilla kille har upptäckt att jordgubbar är väldigt gott :d men hur mycket kan de...
Svar
9
· Visningar
2 492
Senast: vippan
·
Småbarn Vi ska åka till Rhodos i sommar. Våra barn är inte vaccinerade mot hepatit A och B, så jag ringde bvc för att höra om det behövdes...
Svar
9
· Visningar
1 645
Senast: mandalaki
·
Småbarn Min dotter, som snart är 4, har börjat på ridlekis. Pga få ponnys och än så länge litet barnunderlag så är hon oftast där själv, men hon...
Svar
8
· Visningar
1 638
Senast: mylan
·
E
Småbarn När kan man vända bilbarnstolen framåt egentligen. Min son är nu 3 år och det känns som om han skulle vilja åka framåt nu. Han har på...
Svar
4
· Visningar
1 924
Senast: ameo
·
S
Småbarn Behöver lite input. Jag har en kille som är 13 månader snart. Det han tycker om att äta är: makaroner, köttbullar, korv, korvgryta...
Svar
15
· Visningar
1 485
Senast: Snovind
·
Småbarn Har som bekant en son på snart 3 år. Grejen är att han älskar rosa,han älskar smycken,håruppsättningar och tjejskor (gärna med lite... 2
Svar
27
· Visningar
2 816
Småbarn Jag har haft lite halvsvårt att hitta skor som passar på vår snart 1 årige grabb. Tycker inte att fötterna ser så enormt breda ut, men...
Svar
12
· Visningar
1 102
Senast: taccotad
·
Småbarn Vi håller fortfarande på att skolar in dottern på dagis, men har redan lärt oss att man inte kan ringa på morgonen och säga att man... 2
Svar
33
· Visningar
4 801
Senast: Timsetim
·
A
Småbarn Vad leker en 3-4 årig pojke med nu för tiden?
Svar
4
· Visningar
919
Senast: Asterix
·
Småbarn Jag vet inte om jag är löjlig & överbeskyddande, men hur gör man egentligen när barnen ska börja leka hemma hos varandra? Min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 628
Senast: ika77
·
Småbarn Förra sommaren var det så lätt. Han var bara en liten knodd som stannade kvar i skuggan om jag placerade honom där. På med solskydd +... 2
Svar
29
· Visningar
2 526
Senast: taccotad
·
N
Småbarn Min dotter som är 5 år och 6 månader har tappat sin första tand. Eller ja tappat och tappat. Den har varit löst sen i tisdags. Så nu...
Svar
3
· Visningar
1 463
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka