Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hur pass (o)normalt är det? ena spenen är större än den andra, finns bild om ni vill se :p
Svar
12
· Visningar
1 131
Senast: crazy
·
Avel jag kanske ska låna en 1-årig shettis för senare köp och jag undrar när jag kan betäcka den? ska det vara över 3 år när den skickas till...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: ameo
·
C
Avel Grannen släppte ut sin valack idag i hagen bredvid min idag och jag upptäckte nu vid kvällsronden att shettisen var alldeles kladdig på...
Svar
4
· Visningar
952
·
Avel Vet inte riktigt hur jag ska ställa frågan för att få den rätt? :o :confused: Men hur stor del präglas fölet av stoet resp...
Svar
10
· Visningar
1 079
Avel Har surfat runt så mycket jag har råd med och letat svar på mina funderingar. Har ett fuxsto och var sugen på svart. men efter att ha...
Svar
18
· Visningar
1 247
Senast: Susan
·
Avel Jag letar hingstar for fullt just nu, och jag fastnade for For Pleasure. Det blir semin i vilket fall som helst. Men nu sitter jag har...
2
Svar
32
· Visningar
2 768
Senast: FairLady
·
J
Avel HIngsten som jag skulle betäcka mitt sto med blev sjuk. Eller den va redan sjuk när jag lämnade min häst för betäckning. Han var sjuk...
Svar
18
· Visningar
1 359
Senast: Rafaella
·
M
Avel jag ska ev visa mina två shetlandshingstar i höst på premieringen. någon som har gjort det tidigare som kan berätta lite mer om hur det...
2
Svar
34
· Visningar
2 390
·
A
Avel Surfade runt lite och såg att en välkänd hingst påstås ha tagits ur avel pga eksem. Hästen är islandsfödd och detta torde hänt ganska...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 089
Senast: Freyr
·
Avel Jag har ett islandssto som iår inte visar någon brunst. Hon får ägg men öppnar sig inte. Förra året visade hon brunst och blev betäckt...
Svar
11
· Visningar
1 646
Senast: Skulla
·
Avel Min bäbba ser ida ut så här och det är flera som sagt att hon kommer bli skimmel då hon är rosa runt ögonen.. men är dt 100 att...
Svar
11
· Visningar
2 460
Senast: Mearas
·
Avel Tidigare i dag satt jag och läste en massa gamla trådar. Det är ju tydligen så att man inte FÅR avla på eksemhästar. Nu undrar jag...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 437
Senast: martha
·
G
Avel Hej! Är det någon som har sett när Camiell Flamingo Z har varit ute och tävlat? Har det sett bra ut? resultat m.m vore jätteskoj att få...
Svar
15
· Visningar
1 763
Senast: Cockney
·
Avel Min papperslösa shettis registrerades hos ASRP. Med passet följer ett löst papper där man gör ägarbyte. Passet behöver, så vitt jag vet...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Amaze
·
S
Avel Hur många frysförsök brukar man göra innan man "ger upp"? Mitt sto sprutades igång första gången hon blev seminerad och tog sig inte...
Svar
15
· Visningar
1 223
Senast: solbacka1
·
Avel NÅGON SOM VET NÅGOT OM BISTRO??? vet att han är exp till saudiarabien-99. han är pappa till mitt arabsto Bedorah ox. svara gärna, allt...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: nemesis
·
H
Avel Är det någon här som vet något om arabhingsten Fynt. Tror att han är verksam i Danmark. Var kan man söka om utlännska hingstar?
Svar
4
· Visningar
962
Senast: crazy
·
L
Avel Någon som vet var han står? hemsida? Funderar på ev åka ner med en av stona nästa år. Har letat men hittar inte var han finns. :confused:
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Lady
·
Avel Jag har fått reda på att en hingstägare som använt sin hingst till avel trots att den inte är godkänd och jag undrar hur man går till...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
10 244
Senast: peråke
·
C
Avel Har en häst som beräknades att bli d-ponny, 142 cm. Han är idag 1½ år gammal, och mättes sist till 134 cm. Kan det stämma att han...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: Cronis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka