Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

S
Avel Har en häst på G med denna stam: e. Riccione - Prestige Pilot vill främst veta mer om Prestige Pilot, men gärna även om Riccione.
Svar
3
· Visningar
1 333
Senast: __Stilett__
·
Avel Jag sitter här och funderar och behöver bollplank! Förra året fick mitt sto ett sto föl på dygn 332, allt enligt skolboken - att stoet... 2
Svar
22
· Visningar
3 090
Senast: QuickStar
·
L
Avel Jag kommer inte att betäcka mitt sto på ett par år nu men är sugen på att testa på ridponnyvärlden. Mitt sto är inget stort sto men hon...
Svar
2
· Visningar
1 417
Senast: Dalatjej
·
Avel hade tänkt betäcka min lilla dam nu i vår. men hon börjar ju aldrig brunsta. sist ja märkt nått va i februari, sen ingenting. är...
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: CK
·
Avel Vet inte om tråden ligger rätt men om den inte gör det så får moderator flytta den. Jag undrar om erfarenheter kring lösa benbitar och...
Svar
3
· Visningar
1 941
·
Avel Jag betäckte mitt sto förr sommaren och hon blev tyvärr inte dräktig. Har hört i efterhand att den hingsten vi valde inte passade mitt...
Svar
15
· Visningar
3 408
Senast: Lady
·
Avel Tänkte häromdagen på att "alla" skriver bra psyke om sina avkommor. Men vad avser ni när ni tänker på ett bra temperament? Hur het, hur...
Svar
7
· Visningar
2 863
Senast: Svanhild
·
N
Avel Hej jag har nu efter noga övervägt och längtan fått ett sto föl! Allt gick bra ...MEN:föl stoet har ett enormt överbett!!!! lr... 2
Svar
30
· Visningar
3 104
Senast: Fiorano
·
I
Avel Det hade vart kul me en tråd me våra nordsvenskar och avelstråd. (har sökt men inte hittat nån innan) En presentation av ditt sto och...
Svar
12
· Visningar
3 220
Senast: indra82
·
R
Avel Jag funderar starkt på att köpa mig ett föl/ettåring. Då jag anser de är bäst att vara med från början. Jag funderar på vad en...
Svar
7
· Visningar
1 120
Senast: RiderOnMaja
·
I
Avel Hej! Mitt sto kastade sitt föl i mitten av februari i 8:e månaden. Hon hade då juverinflammation och mjölken sprutade. Har inte blivit...
Svar
1
· Visningar
931
Senast: gylle
·
Avel Mitt ena sto ska föla om två veckor. jag har ett par av betade hagar hemma och bete en bit bort, det tar kanske 5minuter att åka. Det...
Svar
10
· Visningar
1 387
Senast: mul
·
E
Avel Hejsan, tänkte mej att avla på ett jätte smäckert fint fullblodssto. Men är intesserad av att kanske blanda med en annan ras, tex...
Svar
4
· Visningar
908
Senast: Minandra
·
G
Avel Undrar om någon vet vart pomme royal stod i år, hur mkt han kostade, och om han stod på naturlig betäckning?
Svar
8
· Visningar
1 308
Senast: Cutie
·
Avel Hej! Är det någon som kan svara på vad en angloarab är för något?
Svar
16
· Visningar
3 129
Senast: Jullis
·
L
Avel Jag letar efter Malwa och hennes nya ägare! Malwa är efter Warsteiner och hennes mamma är efter Marino-Lansiär och heter Martina. Jag...
Svar
2
· Visningar
871
Avel hej hej... jag har lyckats få hjärnsläpp.... :o har suttis och läst och läst och läst sen oktober -08 på hur det är med dräktiga ston...
Svar
9
· Visningar
1 150
Senast: Martenix
·
Avel Vet inte om tråden hamnar rätt men jag undrar över en sak. Jag har två hopphästar. Den äldre är en valack som är lite överbyggd och han...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: rubytoo
·
T
Avel Betäckt mitt sto i slutet av juni förra året men efter att varit hos vet så sa hon att hon bara hitta cystor och hon var alltså inte...
Svar
10
· Visningar
1 267
Senast: Tiboo
·
Avel http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=158167 Jag fattar inte riktigt, ska man inte skilja på grundfärgen alls alltså... 2
Svar
33
· Visningar
3 596
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka