Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Tänkte häromdagen på att "alla" skriver bra psyke om sina avkommor. Men vad avser ni när ni tänker på ett bra temperament? Hur het, hur...
Svar
7
· Visningar
2 860
Senast: Svanhild
·
N
Avel Hej jag har nu efter noga övervägt och längtan fått ett sto föl! Allt gick bra ...MEN:föl stoet har ett enormt överbett!!!! lr...
2
Svar
30
· Visningar
3 099
Senast: Fiorano
·
I
Avel Det hade vart kul me en tråd me våra nordsvenskar och avelstråd. (har sökt men inte hittat nån innan) En presentation av ditt sto och...
Svar
12
· Visningar
3 218
Senast: indra82
·
R
Avel Jag funderar starkt på att köpa mig ett föl/ettåring. Då jag anser de är bäst att vara med från början. Jag funderar på vad en...
Svar
7
· Visningar
1 120
Senast: RiderOnMaja
·
I
Avel Hej! Mitt sto kastade sitt föl i mitten av februari i 8:e månaden. Hon hade då juverinflammation och mjölken sprutade. Har inte blivit...
Svar
1
· Visningar
931
Senast: gylle
·
Avel Mitt ena sto ska föla om två veckor. jag har ett par av betade hagar hemma och bete en bit bort, det tar kanske 5minuter att åka. Det...
Svar
10
· Visningar
1 387
Senast: mul
·
E
Avel Hejsan, tänkte mej att avla på ett jätte smäckert fint fullblodssto. Men är intesserad av att kanske blanda med en annan ras, tex...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: Minandra
·
G
Avel Undrar om någon vet vart pomme royal stod i år, hur mkt han kostade, och om han stod på naturlig betäckning?
Svar
8
· Visningar
1 307
Senast: Cutie
·
Avel Hej! Är det någon som kan svara på vad en angloarab är för något?
Svar
16
· Visningar
3 125
Senast: Jullis
·
L
Avel Jag letar efter Malwa och hennes nya ägare! Malwa är efter Warsteiner och hennes mamma är efter Marino-Lansiär och heter Martina. Jag...
Svar
2
· Visningar
870
Avel hej hej... jag har lyckats få hjärnsläpp.... :o har suttis och läst och läst och läst sen oktober -08 på hur det är med dräktiga ston...
Svar
9
· Visningar
1 146
Senast: Martenix
·
Avel Vet inte om tråden hamnar rätt men jag undrar över en sak. Jag har två hopphästar. Den äldre är en valack som är lite överbyggd och han...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: rubytoo
·
T
Avel Betäckt mitt sto i slutet av juni förra året men efter att varit hos vet så sa hon att hon bara hitta cystor och hon var alltså inte...
Svar
10
· Visningar
1 266
Senast: Tiboo
·
Avel http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=158167 Jag fattar inte riktigt, ska man inte skilja på grundfärgen alls alltså...
2
Svar
33
· Visningar
3 594
Senast: QuickStar
·
Avel Jag skulle vilja få lite tips på hingstar till ett sto e. Don Primero- Rohdiamant - Sandro. Stoet har korrekt exteriör, bra...
2
Svar
33
· Visningar
2 498
Senast: Ravishing
·
S
Avel Har San Brasil något avkomme index för 2008? Vore kul att veta vad hans lite äldre avkommor har presterat.
2
Svar
23
· Visningar
2 523
Senast: Retzina
·
Avel Jag har ett sto -00 Bernstein - Quilted xx - Soueida xx 167 cm Ur egen bedömning: 6 skritt 9 trav 9 galopp Högrest, elegant, något...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: rostad
·
C
Avel Ni som sett eller har avkommor till Don Romantic - hur är dom. Storlek temprament gång mm. Har ni någon uppfattning vilka ston han...
Svar
19
· Visningar
4 405
Senast: Cessan
·
Avel Jag behöver hjälp med att hitta en passande hingst till mitt 3 åriga sto. Hon är Samarant-colani-donnerwetter. Hon är bara 155cm just...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: Donnorna
·
Avel Har ett kwpn sto e. Manno ue. Cambridge Cole. Är av typ Tp. En otroligt snygg häst. mörkfux med mkt vita tecken. bra gång och trevlig...
2
Svar
35
· Visningar
2 897
Senast: Shakira_99
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Räkna ut kaloriintag?