Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
halvt O.T
Men det är hemskt intressant tycker jag att teckena är så otroligt tydliga på de dubbelgula från födslen o att de sedan bleknar och är så gott som osynliga. Häftigt.
SH kanske vill ha det enkelt för sig - ja, det är ju väldigt lätt att göra det enkelt för sig, därmed inte sagt att det är rätt aktion.
Så har jag inte sett. De vuxna gulvita jag sett ute på tävling som har tecken syns, dock måste man ibland gå ganska nära eftersom kontrasten inte är så stor mellan det creme färgade och det vita.
Och tecknen kan väl inte BLEKNA när de är vita och pälsen som inte har tecken är creme färgad. Hur bleker man vitt?
Isåfall snarare dubbelgul. Och nej, det är inte rätt när det handlar om tre olika färger, sorry men jag köper inte det argumentet med ett samlingsnamn...
Så himla många superförslag kan det väl inte finnas...? Vad är det för folk som sitter i den där gruppen egentligen? Verkar inte vara folk som är insnöade på färger iaf...
Då får du meddela resultatet här!