Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hur långt in i dräktigheten kan man beräkna hur långt stoet har gått med hjälp av ultraljud. Men människorfoster är det ju så att man...
Svar
0
· Visningar
704
Avel Jag har en renrasig ponny efter en icke godkänd hingst. Får denna ponny vara med på 3 års test? Raskoden finns då denna ponnyn är...
Svar
0
· Visningar
687
Senast: Yrrol69
·
Avel Är mest insatt i natulig betäckning så när det kommer till fryst saknar jag kunskaper. Har för mig att det är sämre dräktighetsprocent...
Svar
7
· Visningar
1 210
Avel ska betäcka mitt ena sto nu i vår och ha inte bestämt hingst ännu. finns så många att välja på .. men vilken ska jag ta ...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: Masse
·
N
Avel Gled in på ett sidospår mitt i bruksprovstittandet och hamnade på denna hingst som jag helt tycks ha missat. Vad tycker ni om honom som...
Svar
0
· Visningar
1 000
Senast: Nessan
·
Avel Jag letar hingst till mitt sto (american curly). Har fått massor med hjälp och förslag av uppfödare. Eftersom mitt sto är 75%...
Svar
0
· Visningar
655
S
Avel Jag letar hingst för årets betäckningssäsong till mitt sto!! Letar efter en relativt maskulin hingst med stor galopp och fint...
Svar
1
· Visningar
987
Senast: Görel
·
Avel Halloj, är intresserad av information om denna hingst. Har sökt både på buke och på nätet men inte hittat den information jag vill...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
23 645
Senast: Boe
·
B
Avel Jag undrar om någon har några hingsttips att dela med sig av? Jag värderar ett gott temperament så jag vill helst ha en hingst med...
2 3
Svar
46
· Visningar
10 449
Senast: Spen
·
Avel var på utställning och min häst fick kritiken överbyggd, men vad innebär det? har pratat med 2 olika människor, den ena sa, han är för...
Svar
3
· Visningar
1 349
Senast: Enelund
·
Avel Är inte en trefärgad tinker bara en vanlig brunskäck? Var en som sa att de var trefärgade som en sköldpaddsfärgad katt och att den...
Svar
16
· Visningar
1 886
Senast: bigganl
·
S
Avel hej! Slänger ut en ny tråd och hoppas på fantastiska tips ;) Mitt sto blev betäckt förra året för första gången (hon är född -99)...
Svar
8
· Visningar
1 441
Senast: furioso
·
Avel Någon som har information om arabhingstarna Positiv och Figaro?
Svar
5
· Visningar
931
Senast: Ela
·
M
Avel Har lyckats hitta resultat från Italien på mitt avelssto. Har försökt själv att tolka vad det är för klasser hon gått, men kommer...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: corzette
·
Avel hej! Någon som vet vad det kostar ungefär att göra blodprov för att bekräfta dräktighet?
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: sassiball
·
Avel Jag kommer betäcka mitt sto i vår. Hade inte tänkt göra det, men pga olika anledningar så blir det betäckning i år. Jag har kollat...
Svar
6
· Visningar
1 734
Senast: kopparberg
·
Avel Har nu bestämt mig för att använda TAI till mitt ungsto som inte tidigare fått föl. Hade tidigare tänkt ta FAI men blev avrådd att...
Svar
3
· Visningar
907
Senast: Görel
·
Avel Hur snabbt fick ni era medlemskort från ASVH efter ni betalt ? Och varför kan de inte helt enkelt lägga in medlemsnumret på "mina...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: gylle
·
Avel Jag vill väldigt gärna skaffa föl på mitt underbara sto, men hon fyller 17 år i April, är hon kanske för gammal? Hon har tidigare haft 2...
Svar
7
· Visningar
1 340
Senast: sandra1989
·
Avel Är lite intresserad om hur många som har Swallow-avkommor då jag själv haft en bra, vad ni tycker om hästen allmänt - temperament...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 728
Senast: Victovie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?