Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Har de senaste dagarna (sen igår?) märkt att datorn har blivit rätt seg att använda (när det gäller internet) och idag när jag startade...
IT & mobiler
Jag har då lagt upp mina bilder på "yahoo photos" men när jag sedan lägger in en länk här, går bilderna inte att visa. Hur ska jag göra...
IT & mobiler
Har fått i uppdrag av sambons bilklubb att försöka görq en hemsida till dem.
Någon som vet hur mqan gör för att en sida ska komma upp på...
IT & mobiler
Idag fick jag äntligen bredband. Lyckades dessutom få igång allt alldeles själv vilket jag är fånigt stolt över med tanke på hur enkelt...
IT & mobiler
Kan en dators IP-adress ändra sig?
Jag har nämligen en räknare på min hemsida, och jag vill ju inte att den ska räkna med varje gång jag...
Foder & Strö Ja, alla de gräs jag skrev i första inlägget stod som en grupp. Trodde det var en "testgrupp", men kan ha missförstått. Får höra med vet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.