Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler ja, precis som ovan, är de nån som känner till nåt prog där man kan få med en kommentarruta, så alla som tittar på korten kan kommentera...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: bengibollen
·
A
IT & mobiler Nu är det så att jag inte har något att göra igen, och jag sitter inte ens vid min egen dator. Det enda jag kan göra är att sitta och...
Svar
7
· Visningar
1 087
Senast: Coffein_Kactuzzz
·
T
IT & mobiler Ursäkta ännu en DC++-tråd, men jag är tvungen. Behöver någon tålmodig och kunnig människa som långsamt och tydligt kan förklara...
Svar
4
· Visningar
767
Senast: Javan
·
IT & mobiler jaa, rubriken säger väl allt? Datorn vägrar helt enkelt stänga av sig. Varför hänger skiten sig när man ska stänga av (vilket ändå ej...
Svar
8
· Visningar
1 010
Senast: realist
·
IT & mobiler Kan man öppna en asp-sida inuti en datacell (<td></td>)? Jag vill kunna köra ett gästboksskript, som finns som ett asp-skript, inuti...
Svar
9
· Visningar
930
Senast: bengibollen
·
S
IT & mobiler wiie! Jag köpte en inatt från www.apple.se! En rosa som det står "skejtgrl" på där bak! Najs! nu tänkte jag höra om det e någon här...
Svar
10
· Visningar
1 158
Senast: skejtgrl
·
T
IT & mobiler VAD är det för fel på vår dator :confused: Den lever ett eget liv och stänger ibland bara av sig och startar om... Det kan hända massor...
Svar
6
· Visningar
976
Senast: _billie_joe_
·
F
IT & mobiler Jag VET att det finns en tråd om det här, men eftersom ingen lägger märke till att jag behöver hjälp så gör jag en ny. *protest* Jag...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: _billie_joe_
·
C
IT & mobiler Gissar att det är fler här som har ett PayPal-konto? Just nu förekommer det en del mysko aktivitet, inte från PayPal men från "folk" som...
Svar
1
· Visningar
1 201
Senast: cissiny
·
S
IT & mobiler tidningprogram vad är det för program som är mer eller mindre anpassat för att göra en tidning? hittar inte datorteknikerna i skolan.
Svar
6
· Visningar
1 924
Senast: well_what_the_hell
·
IT & mobiler Jag kan inte kolla min hotmail på min dator.. När jag skrivit in www.hotmail.com i adrfältet kommer det bara upp en vit sida och det...
2
Svar
23
· Visningar
2 246
Senast: well_what_the_hell
·
IT & mobiler Spelar Motas men jag lyckas inte komma ut ur ett av rummen. Här är det: http://www.albartus.com/motas/ Nån som vet hur man tar sig ut...
Svar
7
· Visningar
767
Senast: fisalisa_
·
IT & mobiler Jag är på jakt efter ett sharewareprogram där man kan plocka in bilder, beskära dem, bestämma hur höga och breda de ska vara och...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: cruella
·
B
IT & mobiler Jag är på jakt efter (helst) en mysql-databas. Jag har inte möjlighet just nu att sätta upp en egen utan undrar istället om det finns...
Svar
10
· Visningar
1 408
Senast: Benzen
·
M
IT & mobiler Jag behöver lite tips på hur jag ska lägga upp min hemsida. Hur har ni "grunden" så att säga? Just nu har jag använt ramar, är bara...
2
Svar
24
· Visningar
1 885
Senast: fredde
·
B
IT & mobiler Men jag kan inte komma på något bra namn på den... den ska handla om Rock band, som simple plan green day och sånna, Absolute rock bands...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: _billie_joe_
·
IT & mobiler om man får be om sånt här... Jag har börjat spela Aura men har kört fast nästan direkt. Är väl inte tillräckligt smart kan jag tro. Säg...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: keramin
·
IT & mobiler Min karl är i thailand och därsägs ju elektroni k vara billigt, jag funderar på om jag skulle be honom köpa med en brännare o scanner...
Svar
6
· Visningar
850
Senast: avslutat medlemskap
·
IT & mobiler Om man får ett dokument som pdf-fil. Kan man ändra i det? Och hur isåfall? Kan man göra om det till ett worddokument på något sätt...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: Grana
·
IT & mobiler Försöker desperat installera ZoneAlarm i nya datorn där vi har Windows XP som operativsystem. Men det fungerar inte. Efter installation...
Svar
6
· Visningar
1 150
Senast: alice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp