Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Där jag jobbar är jag enda kvinnan och har tidigare haft ett eget omklädnings/duschrum. Pga platsbrist har nu ett antal män också börjat...
Svar
3
· Visningar
2 047
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Jag kommer börja skiftpendla i sommar. Stockholm är orten jag kommer jobba på. Har två funderingar: Leta andrahandsboenden, typ...
2
Svar
20
· Visningar
1 763
Senast: Gimlan
·
Skola & Jobb Hjälp, hjälp, hjälp! Läser matte B och vad jag har insett är att det inte är den lättaste kursen och jag har förstått att det är fler...
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: Pilot
·
Skola & Jobb Efter att ha varit inne i en hästaffär och drömt om alla saker jag vill köpa till hästen jag inte har, så dök en fråga upp. Säg att man...
2
Svar
31
· Visningar
3 417
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Kan nära släktingar jobba inom samma enhet där den ena är revisor och den andra är är chef eller Hr-människa. Varför, varför inte...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Sharpless
·
Skola & Jobb Sossen Tomas Rudin togs på bar gärning när han "fick med sig" en flaska whiskey från Systemet utan att först betala för den. Nu har...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 510
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Okej, jag har ett problem och undrar om någon vänlig själ här med juridisk kunskap skulle kunna hjälpa mig. Jag blev i höstas...
Svar
9
· Visningar
3 457
Skola & Jobb Skriver anonymt eftersom jag absolut inte vill riskera att den berörda personen eller någon i närheten kan förstå, framför allt eftersom...
Svar
16
· Visningar
5 658
Senast: kryddelydd
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder, hur anser ni att en BRA chef ska vara??? Helt ok att även beskriva hur en DÅLIG chef är :D
2 3
Svar
42
· Visningar
4 685
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Vad kan man söka för jobb om man inte har utbildning? (Har gått tre år på gymnasium Barn och fritid) Vilka jobb har ni haft som ni har...
Svar
13
· Visningar
1 212
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Hej kloka bukare, jag behöver lite input på min arbetssituation. Är sedan 1år tillbaka anställd som Butikansvarig i en privatägd...
Svar
3
· Visningar
1 007
Senast: Pionus
·
Skola & Jobb Känner mig så kluven just nu. Jag utbildar mig till förskolelärare och är inne på termin 2. Är ute på min första praktik nu och börjar...
Svar
9
· Visningar
1 635
Senast: nickan1
·
Skola & Jobb Jag är föräldraledig men fick i december ut en full lön, ringde till löneservice och dem hänvisar mig till chefen, han säger att jag ska...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
10 471
Senast: Björk
·
Skola & Jobb Jag har lite funderingar om att läsa upp ett par betyg för att kunna komma in på den linje jag vill på högskolan. Hur är det med...
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: cherie
·
Skola & Jobb Ni som jobbar i affär, vad tjänar ni? Timme eller månadslön. Om man vill jobba på vägarbeten (dvs som maskinförare och liknande), nån...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: bitta
·
Skola & Jobb Har börjat fundera lite då jag står som arbetssökande och stämplar. Säg att jag t ex skulle bli erbjuden ett jobb av Danish Crown...
2
Svar
30
· Visningar
3 787
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb ...eller ja, min avdelning på jobbet läggs ner och fem personer får gå. Jag är en av dem. Vi erbjuds inte nya tjänster inom koncernen...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 060
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Idag satt jag och kikade på lite utbildningar, och hittade en YH-utbildning till veterinärassistent. Den är bara på knappt ett år såg...
2
Svar
22
· Visningar
13 906
Senast: dramatik
·
Skola & Jobb Jag funderar på att börja studera på distans för att utveckla min kompetens inom branschen samtidigt som jag fortsätter arbeta. Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 129
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb ... hur fungerar det med jobb/studier och vilka vägar måste man gå, är smartast att gå? Har suttit och tittat på...
Svar
17
· Visningar
2 905
Senast: Rhodugune
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp