Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
Fritid Hejsan! Jag ska snart börja julpyssla. Jag vet att jag är tidigt ute men jag tycker att det är så otroligt roligt så jag vill börja i...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: fall_out_girl
·
Fritid Det här halsbandet knöt jag igår: Tycker själv att det blev rätt lyckat...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: Nelly_Muffin
·
M
Fritid Har kommit igång med virkningen igen. Eftersom jag egentligen inte kan virka håller jag mig till amigurumis, då räcker det med fasta...
Svar
3
· Visningar
729
Senast: MataHari
·
K
Fritid Jag blir galen! nu har det lucktat pecka ur min toa i ca 2 veckor, det luktar inte bajs eller kiss otan nått annat odrägligt...:eek...
Svar
5
· Visningar
1 721
Senast: movi
·
Fritid Jag behöver hjälp. Barnen ska få tv-spel i julklapp men jag känner mig helt lost i den djungeln. Varken jag eller mina syskon har haft...
2
Svar
27
· Visningar
6 109
Senast: soma
·
Fritid Finns det något man kan göra om man har väldigt kalkrikt vatten men behöver kalkfattigt till sina växter :confused: Blir avlagringar...
Svar
4
· Visningar
4 082
Senast: Gabbi
·
K
Fritid Jag ska göra fyra stora tavlor och behöver till detta färg som täcker, då en stor del av bakgrunden förmodligen ska vara svart. Att olja...
Svar
3
· Visningar
1 691
Senast: Kimz0r
·
Fritid Ja, kan detta höra hemma här, under Hobby, hem och trädgård? Hur som helst! Kanske finns fler än jag här på Buke som hänger med i...
2
Svar
29
· Visningar
2 214
Senast: Modett
·
Fritid Vad kan man göra med fimolera? Jag vet att man kan göra i princip vad som helst, men jag har ingen inspiration, och vill gärna kunna...
Svar
2
· Visningar
3 533
Fritid Har varit medlem på zylom.se ett tag nu, men lyckats spela igenom alla deras spel :o Finns det nån liknande sida som är gratis alt inte...
Svar
3
· Visningar
1 208
Senast: Krims
·
Fritid Skulle vilja börja, men är lite fundersam på hur man går till väga. Finns det någon bra bok och/eller hemsida att rekommendera med bra...
Svar
2
· Visningar
1 649
Senast: Prosit
·
Fritid Här om dagen spelade jag Domino på nätet och vann faktiskt några ggr men fattar inte vad sjutton jag gjorde för att få poäng!! :o :D...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Rosett
·
Fritid Jag var megamagsjuk i helgen och när det började hann jag inte till toan, utan spydde ner hela sängen. Alltså luktar det nu... Jag har...
Svar
15
· Visningar
23 221
Senast: Mitra
·
Fritid Håller pulvret på att försvinna och ersättas med tabletter :eek:??? Antingen är jag blind eller så fanns det knappast några...
Svar
3
· Visningar
1 033
M
Fritid Det är ganska trevligt med bastu. Vi har numera en sådan på tomten, en vedeldad sak som förvisso är ful som stryk, men det kan ju...
Svar
10
· Visningar
2 764
Senast: marielen
·
M
Fritid Jag har ett par svarta handdukar jag håller på att bli tokig på. Har tvättat dom ett antal gånger men inte slutar dom ludda för det...
Svar
12
· Visningar
16 791
Senast: movi
·
Fritid Fick en hel kasse äpplen idag, som jag omöjligt kommer kunna äta upp innan de blir dåliga. Chipsälskaren i mig säger givetvis att...
Svar
13
· Visningar
3 601
Senast: eldione
·
P
Fritid Underbart! Fick nyss reda på av lillebror att det kommer ett Kingdom Hearts III !! :banana: Lycka!
Svar
19
· Visningar
1 336
Senast: Otter
·
F
Fritid Kan förstå om detta verkligen inte hör till, men jag bor i sala (västmanland), så jag undrar om någon vet vart det finns, någonstans i...
Svar
2
· Visningar
2 377
Senast: tinissen
·
L
Fritid Hej! Hörde av en kompis kompis om en firma där man kunde hyra containers och kasta allt utan att sortera... (Eftersom företaget stod...
Svar
13
· Visningar
1 758
Senast: Låtta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Hur stor på d-ponny?
  • Sele

Omröstningar

Tillbaka
Upp