Sv: MotoGP

Tur det, annars hade jag fått ännu en orsak att irritera mig på dem! Jobbar du med alla möjliga program då? Tänkte först att det måste vara ett toppenjobb, tills jag kom på att det bara är ridsport och MotoGP som jag är intresserad av :D Hade somnat till all tråkig tennis, golf och allt vad som då kan tänkas sändas.
 
Sv: MotoGP

jo allt som är mitt pass så att säga...

mindre intressant: snooker, fight club, tennis, motorsport, backhoppning (blir ALLTID inställt eller avbrutet pga vädret).
Fast jag gillar många av de kommentatorerna, så det väger upp :D
Många har humor!
Cykling - roberto och anders, GALNA, såååå roligt att jobba med dem! Man har ju haft lätta andningsproblem om man säger så

En av mina bästa sändningar (intressantaste) var när Linda Heed var kommentator! Hon var hur trevlig som helst!
Tyvärr jobbar jag sällan onsdagkvällar och hon är ju inte där varje onsdag precis :(
 
Sv: MotoGP

Haha, ja snooker måste vara segt! Fighting får jag se endel av då sambon är intresserad, allt blir ju roligare om man hänger med lite i vad som händer :laugh: Måste vara kul att få träffa lite profiler inom sporterna!

Kan tillägga att vi missade (:eek:) helgens MotoGP eftersom det sänder så okristligt tidigt (jäkla australien) men såg reprisen iallfall. Och nog tusan var det samma gamla kommentarer om däcken på hojjarna *suck* :angel:

Jag tror jag vill ha ditt jobb.. Vad har du för utbildning etc?
 
Sv: MotoGP

ljudtekniker :) SAE i sthlm :) (1998-2000).

du får väl säga till om du är i sthlm någon gång, studiebesök ;)
hade morgonpasset för några veckor sen, 05-08.30... whoho vad pigg jag var på mitt andra jobb 10-19 sen! för att efter det gå på ladies night å komma hem 01..sen upp 6.45...
 
Sv: MotoGP

Aha, ljudtekniker. Själv är jag fördig informatör till våren, kanske ska söka jobb på Eurosport :idea: Ska definitivt säga till om vi har vägarna förbi Sthlm, och tajma in det med en mGP-sändning :D

Ojoj du, tur att det inte var du som skulle kommentera på morgonpass nr 2!! Måste vara kul att jobba som kommentator för en sport man gillar, men kanske inte så lätt att vara allert före f-n på morgonen!
 
Sv: MotoGP

hehe :D

förut när Kent kommenterade så hade alltid hans fru gjort lyxiga mackor åt dem :) så de var nog vakna ;)

men säg absolut till och säg till om du seriöst vill jobba där så ska du få lite mailadresser!
 
Sv: MotoGP

Måste vara kul att jobba som kommentator för en sport man gillar, men kanske inte så lätt att vara allert före f-n på morgonen!
Kan inte minnas när jag senast hörde någon svensk roadracingkommentator som var alert, oavsett tid på dygnet... :grin:


Låt mig få britterna tillbaks i svensksänd Eurosport...! :bump:
 
Sv: MotoGP

Nice, ska be min sambo gå upp och göra smarriga mackor åt mig om jag jobbar sådana tider, uppskattas säkert :angel:

Du, mailadresser är aldrig fel! Till våren blir det ju att börja leta jobb, så om du tror att de har nytta av en informatör så.. :laugh:
 
Sv: MotoGP

:D Skriver under på det!

Såg en brittisk sändning i början på säsongen, det var kontraster det!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp