Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
Fritid Kan någon hjälpa mig med vad detta betyder: "Strikk 2. m rett bak 1. m, strikk 1. m rett, la begge m gl av p" samt: "Strikk 2. m...
Svar
3
· Visningar
1 727
Senast: spoff
·
Fritid Jag är på jakt efter en 70cms delbar dragkedja som har en ring vid fästet, lagom att kroka fingret i. Var kan jag finna denna? Har letat...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: Ludd
·
Fritid Jag insåg att det behövdes en porslinstråd. Jag insåg även att jag skulle få mer respons här på Senior. Här är den! Jag älskar...
2
Svar
31
· Visningar
11 555
Senast: Sar
·
Fritid Kan man det? Jag har ingen franskform men vill göra bröd i form! :cool:
Svar
6
· Visningar
2 007
Senast: starcraft
·
Fritid Ja nu har jag ju gjort en höstkrans att hänga på dörren!! Nu skulle jag vilja få lite tips på ni som gjuter egna krukor,fågelbad m.m...
Svar
3
· Visningar
1 415
Senast: peace
·
Fritid Har tre st hela kanonbra arbetsjackor men dragkedjan har pajat. Inser min egen begräsning inom syområdet och ska lämna in dom hos någon...
Svar
2
· Visningar
2 689
Senast: Andorra
·
Fritid Blir mer och mer irriterad på de skyhöga ostpriserna. Kom plötsligt på att mina morföräldrar (som visserligen varit mejerister) när de...
2
Svar
20
· Visningar
19 425
Senast: vinternoll
·
C
Fritid Hej! Jag är sjukskriven och är i behov av sysselsättning på dagarna så jag skulle vilja pyssla. Vill ha massor med tips på vad man kan...
2
Svar
25
· Visningar
5 503
Senast: scubadiver
·
Fritid Hittade för några år sedan en fantastiskt fin stjärna (julgransprydnad) gjord av rocaillepärlor på en julmarknad. Mäter 5 cm från udd...
Svar
2
· Visningar
1 603
Senast: Ludd
·
S
Fritid Någon mer än jag som köpt det? Vad tycks? Jag har haft det i en vecka och har iallafall inte lessnat än :D Det är kul för man får göra...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 354
Senast: mysboll
·
S
  • Låst
Fritid Nu är det så att jag spelar Arvet från rosemond hill men fastnar mellan tävling två och tre hur kommer man till tredje, är det ngn ängel...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: Snurrfian
·
Fritid Har tre trähjärtan ca 14 cm höga som jag målat antik vita. Tänkte hänga upp dem på oliak ställen och nu vill jag ha tips på vackra ord...
Svar
2
· Visningar
1 020
Senast: kirin
·
Fritid Vi har fått in möss,minst 2-3 stycken (som vi sett samtidigt,men det är säkert massa fler) har vi inne iallafall,och vi får inte bort...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: wtf
·
Fritid Vet inte riktigt vart jag ska lägga tråden, men jag provar här. Är det någon som testat såna där elektriska musskrämmare som man...
2
Svar
27
· Visningar
5 572
Senast: Prosit
·
Fritid Håller på att rusta upp en gunghäst, men behöver tagel till man och svans, vart kan man få tag på det? Kan man köpa det av slakterier...
2
Svar
25
· Visningar
7 407
Senast: jerseyko
·
Fritid Fick en xbox 360 i födelsedagspresent av min man i varas, väldigt trevligt. Men nu skulle jag behöva lite tips om bra spel! Köpte...
Svar
12
· Visningar
1 218
Senast: Shenzi
·
Fritid Vet inte vart jag skulle lägga tråden, så den fick hamna här. På torsdag ska jag ta med mig fika till skolan och bjuda då vi har...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: Got2Be
·
Fritid Inatt drömde jag om världens snyggaste tshirt. Så nu tänkte jag försöka sy den (för det är ingen som jag sett i affär, utan bara i min...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: MittNyaJag
·
Fritid Har haft sån där lite tjockare vit dubbelhäftande tejp(list),och själva klistret är helt lönlöst att få bort..Det sitter på handfatet på...
Svar
9
· Visningar
17 275
Senast: ainasoja
·
Fritid Jag har fått tips om att det ska vara bra att koka ur vattenkokaren med lite ättika för att bli av med kalkavlagringar i botten...
Svar
5
· Visningar
3 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp