Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid jag bor i lägenhet med egen trappa o en liten uteplats. På trappan har jag haft flera krukor med växter. I en kruka har jag en...
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: Rebecka83
·
Fritid Jag har tänkt odla lite blåbär nästa år. Tänkte passa på att leta blomlådor redan nu ifall man kan hitta billiga såhär i slutet på...
Svar
4
· Visningar
1 331
Senast: Marna
·
Fritid HUR får jag bort det? Färgen har tyvärr torkat.
Svar
5
· Visningar
1 426
Senast: vindvissla
·
Fritid Jag ska skriva på raderna bredvid, alternativt vända dem så de är på andra hållet. Så det kan inte vara en jättelång text. Får gärna...
Svar
6
· Visningar
2 205
Senast: majola
·
Fritid Skulle vilja göra små figurer i cement. Har för mig att jag läst någonstans att man kan använda sådana formar man gör sandkakor av...
2
Svar
24
· Visningar
8 748
Senast: vindvissla
·
Fritid Önskade mig en decoupage-sats i födelsepresent. Sambon åkte till färgaffären men de hade inget men kvinnan där sålde trälim + lack till...
Svar
6
· Visningar
4 088
Senast: pastejja
·
S
Fritid Funkar fållband på jeans? Nån som vet om fållband funkar på jeans eller är tyget för tjockt på något vis? Jag funderar på att klippa av...
Svar
3
· Visningar
2 861
Senast: soma
·
H
Fritid flytta tråden ifall den ligger fel men tag ej bort. På Veidec Festivalen som är kommade helg så har man chans att åka med i en sån...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: jerseyko
·
Fritid Vi har hittat ett gäng med gamla dokument på vår vind, allt från brev till predikningar och recept mot "stenpassion" (receptet...
Svar
7
· Visningar
29 570
Senast: Niangi
·
Fritid Ska måla på en platt sten som ska ligga utomhus och undrar vad jag ska använda för färg? Den får gärna vara hysat billig och gå att få i...
Svar
10
· Visningar
40 429
Senast: Carolus
·
V
Fritid Jag har kommit över ett slags skrin, eller vad man ska kalla det. Jag är nyfiken på om någon kanske vet vad det har använts till...
Svar
12
· Visningar
1 210
Senast: Tjôta
·
M
Fritid Ja, som frågan lyder, var är de gamla potatisarna? Jag håller på att längta ihjäl mig efter potatis- och purjolökssoppa och till det kan...
Svar
13
· Visningar
1 361
Senast: MataHari
·
Fritid Vet ni vart man kan beställa det? Jag menar sånna som brukar sitta bak, längst uppe i tröjan. Där märket på tröjan brukar stå. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 686
Fritid Jag har precis fyndat en skinnkappa modell trenchcoat i Tyskland, som jag fick till vrakpris eftersom det var sista exemplaret och jag...
Svar
16
· Visningar
7 987
Senast: Modett
·
Fritid Är det någon här som vet var man kan få tag på en provdocka med "flyttbara" tuttar? Har en med "fasta" tuttar:angel: men ska sy ett...
Svar
3
· Visningar
1 419
Senast: NiNi
·
Fritid Ja, vad heter sån här söm? :o
Svar
2
· Visningar
805
M
Fritid Hej! Hur man kan ta höbal in i stallet? :confused: Höbalet blinkar, men inget händer, när jag trycker enter eller space, vad ska jag göra???
Svar
2
· Visningar
1 022
Fritid Kikade i min kokbok nu då jag tänkte att jag skulle koka lite rabarbersaft iår. förra året gjorde jag saft som fick dra sig i en hink...
Svar
6
· Visningar
2 801
Senast: Mia_R
·
Fritid hittade en reklam i min brf tidning där man skulle få två st tapetprover gratis ~1 m! :bump: var in på sidan och jisses vad mycket det...
Svar
8
· Visningar
1 243
Senast: wtf
·
Fritid Nå, har ni auktionshandlat och var det verkligen ett fynd? Jag köpte mig en amerikakoffert i måndags, 30 kr, och om jag har tur luktar...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp