Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
Fritid Är det någon här som kan förklara för mig hur man gör egna prisrosetter??
Svar
6
· Visningar
8 707
Senast: cili
·
Fritid Vad kan en sån här vara värd? jag vet att gamla mynt har nått värde, men vad och hur kan jag få reda på det? Om ingen här på...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: MinIan
·
J
  • Låst
Fritid Hey, jag kan inte starta Stallets hemlighet>< Liksom jag kommer inte på huvudmenyn men såfort jag ska välja liksom själva saven jag...
Svar
4
· Visningar
2 935
Senast: Snurrfian
·
G
Fritid Dessa förbannade otyg :devil:. Nästan alla mina t-shirts/klänningar/whatever av viskos eller liknande, dyra som billiga, noppar sig...
Svar
4
· Visningar
1 714
Senast: ang
·
Fritid Finns det något smidigt sätt att färga sömmarna på ett klädesplagg? Har en röd tröja som har vita sömmar som jag skulle vilja få röda...
Svar
2
· Visningar
2 531
Senast: MissFideli
·
Fritid www.ridingclub.com Är det nån som spelar? Är det kul?
Svar
3
· Visningar
1 297
Fritid en gång såg jag en helt underbar vask med otroligt vacker mosaik i, och sen har den idéen trillat vidare. Nu har jag kommit på att jag...
Svar
10
· Visningar
2 204
Senast: vindvissla
·
Fritid Jag älskar antikviteter (mycket passande eftersom jag bor i ett 150 år gammalt hus) och har således ett antal antika trämöbler...
Svar
3
· Visningar
11 586
Senast: Jillybean
·
Fritid Jag behöver en marmorskiva då jag ska ge mig i kast med att börja tillverka lite lyxigare chokladpraliner för eget bruk. Hur får jag tag...
Svar
4
· Visningar
1 092
Senast: Pallas
·
Fritid Nu har två avsnitt avverkats av Sommartorpet med Isabell Halling (?rätt) å en kille i stickad mössa. Kan bara säga att jag saaaaknar...
2
Svar
28
· Visningar
2 526
Senast: Pallas
·
Fritid Idiot-fråga säkert, men är längden på en husvagn detsamma som den sifferkombination som står efter märkesnamnet? Är, t. ex., en Polar...
Svar
11
· Visningar
12 242
J
Fritid Hej lägg in alla era hästspel! Häst&Ponny-Mitt Stuteri My Horse And Me Stallets hemlighet fullfart i stallet Fullfart i stallet 2...
Svar
16
· Visningar
5 049
Senast: maestro
·
T
Fritid Håller på att tröttna på detta nu - allt fryser i kylen. (Och nej, den är inte kallare inställd än vanligt för ett kylskåp...). Mjölken...
Svar
8
· Visningar
21 428
Senast: Soppan
·
Fritid Vi har just köpt oss en trissjolle från sjuttiotalet (?!) någongång. Centerbordet är av någon anledning inte på plats. Någon som vet hur...
Svar
9
· Visningar
5 895
Fritid Har idétorka. Någon som har tips på roliga cupcake toppings och fyllningar? Gjorde precis en hög med minicupcakes i citronsmak men...
Svar
2
· Visningar
1 498
Senast: Fjomp
·
Fritid Sambon fyller år i morgon och jag funderar på att köpa ett wii-spel i present. Men vad behöver man ha i början förutom själva konsollen...
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: Kaaarin
·
M
Fritid Japp håller på att städa lite nu inför sommaren och undrar nu vilket rengöringsmedel som ni tycker är bäst? :laugh: Har framförallt en...
Svar
5
· Visningar
2 023
Senast: Kimz0r
·
Fritid Kan man fortfarande det? Hur gör man i så fall, vem hyr ut containers? Vi har så mycket att rensa och röja och det börjar bli lite...
Svar
19
· Visningar
3 890
Senast: Lupin
·
S
Fritid Nu är det ju snart midsommar och tänkte dra i hop en nubbe sallad till festen, så ge mig era bästa recept. Tackar:):banana:
Svar
6
· Visningar
1 471
Senast: Sproti
·
S
Fritid var får man tag på dessa? Skall sätta upp myggnät i sovrumsfönstret. På G**nngården finns färdiga kit att köpa, men dom är dyra...
2
Svar
24
· Visningar
6 928
Senast: Sproti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp