Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag har en Eos 400D, standard objektet, det som följer med när man köper kameran. Nu undrar jag hur man på bästa sätt ställer in för...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: snorleif
·
R
  • Låst
Fritid Spelar ni poker på nätet
Svar
9
· Visningar
924
Senast: Snurrfian
·
Fritid Jag skulle vilja lära mig fotografera på riktigt, vad finns det för kurser och utbildningar? Finns det någon bra utbildning på distans...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: MinIan
·
Fritid kanske på fel forum just nu, men då får ni flytta mig. Är ute efter lite galna och crasy ideér för exponeringar i butik.. har lite...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Jho
·
Fritid Hmm, ja, så blir det ju gärna. Sommaren är ju i antågande (optimistiskt va :D ) och jag skulle vilja ha mina vita jobbskjortor vita...
Svar
14
· Visningar
15 228
Senast: tinissen
·
M
Fritid Jag vill minnas att för bra många år sedan hade jag ett väldigt underhållande schackspel på datorn. Om det var en gammal stenålders...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: Mirus
·
Fritid Varje gång jag kör tvättmaskinen går proppen, jag blir tokig. Den proppen går, förutom till badrummet, också till hallen och två...
2 3
Svar
51
· Visningar
11 424
Senast: Rosett
·
Fritid Jag använde våran torktumlare i förrgår, funkade hur bra som helst. Så skulle jag starta den igår, då låter den illa och de låter som...
Svar
7
· Visningar
7 717
Senast: jerseyko
·
Fritid Ngn som har tips... Gärna gamla klasiker också!
Svar
3
· Visningar
998
Senast: Diplomaten
·
Fritid Lägger tråden här, tror att ni Seniorer har sörre koll på det här... Nu är min ugn skitig, och då använder jag små ord för att...
Svar
12
· Visningar
9 926
Senast: Nera
·
Fritid jag har fått silverbestick av min mormor.. och dom är inte direkt glansiga. hon sa åt mig att jag får väl putsa upp dom. men jag vill...
Svar
8
· Visningar
2 251
Senast: MittNyaJag
·
D
Fritid Jag tänkte sätta upp en hylla i köket, men det är rätt envisa betongväggar, som varken går att spika i eller skruva in något i för hand...
2
Svar
25
· Visningar
2 980
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Fritid Jag stickar en mössa för första gången och vet inte hur jag ska börja smalna av den. Jag har stickat resårstickning och sen rätstickning...
Svar
4
· Visningar
2 043
Senast: A-K.Eng
·
Fritid Eller vad det heter, typ Super Mario Bros, Rainbow Island osv. Verkar vara helt omöjligt att få tag på till PC numera. Nån som har...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Haukur
·
Fritid Nån som vet vart man kan köpa en värmeljushållare(spiralen med 7 ljus) som Hayah har hemma hos sig? :D Såååå nice hållare nämligen. :)...
Svar
7
· Visningar
1 326
Senast: Laizita
·
Fritid Det här är antagligen Sveriges onödigaste tråd, men jag håller snart på att bli galen, så nu vänder jag mig till Bukefolket för att få...
Svar
18
· Visningar
1 901
Senast: Jessica1987
·
Fritid En sådan som är med i gamla filmer ibland. stor, hög med urtavlan högst upp (åh vilken bra beskrivning:crazy:) Någon som fattar vad...
Svar
2
· Visningar
1 279
Senast: Winni
·
M
Fritid Jag är ute efter en TV kanna till min mamma i present. Vill hitta någon som är lite kul eller annorlunda gärna 50 tals stuk. Någon som...
Svar
3
· Visningar
3 244
Senast: Blueberry
·
C
Fritid Någon som kan svara på vad denna stil brukar benämnas? Mörkbetsad björk tror jag, med högglansig lack! Just detta bord har skivor på...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: labb
·
Fritid Jag har i min ägo en Parker-reservoarpenna. Vad jag kan bedöma är den inte tidigare än 50-tal och av "buttonfiller"-typ. När jag fann...
Svar
7
· Visningar
2 422
Senast: labb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp