Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Och jag som inte ens tycker om ordvitsar. :crazy: Det måste väl finnas i alla fall några här på Buke som syr? Kläder, kuddöverdrag...
2
Svar
22
· Visningar
3 824
Senast: Buttercup
·
Fritid Är inne på att köpa en systemkamera, är just nu mest inne på en Nikon D60 eller D80, ev 90. Hur mycket skiljer det? Och vad bör man...
Svar
19
· Visningar
1 429
Senast: Irenes
·
Fritid Min häst har sedan tidiga våren börjat få mer skav. Jag funderar om det kan bero på tvätt- och sköljmedlen jag använder. Det är nåt...
Svar
7
· Visningar
1 121
Senast: Jezzie
·
  • Låst
Fritid Bu eller bä? Jag har inte lyckats testa det än, trots att jag har spelet.. har dock ingen bra dator visade det sig.. så nu måste jag...
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: Shando
·
Fritid Vad tycker ni om denna kameran?? HUr är den jämfört med exempelvis Nikon D40 el D60? Positivt? Negativt?
Svar
1
· Visningar
679
Senast: Irenes
·
O
Fritid Sigma 28-105 mm 1:3.8-5.6 UC Canon Lens Ef 28-80 mm 1:3.5-5.6 Canon 80-200mm jag är nybörjare på detta och undrar om dessa...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: Oasis
·
Fritid Jag fick den här länken av en chattkompis. Coolt va? :laugh: A happy coincidence
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: Nethril
·
Fritid Vi har en tvättmaskin hemma med ngra år på nacken och där tvätten börjar lukta lite halvskumt när man plockar ur den. Läste här på buke...
Svar
13
· Visningar
15 040
Fritid Någon här som pysslar med sådant?
Svar
1
· Visningar
833
Senast: Haukur
·
Fritid Tänkte kolla om det finns några sykunniga här på buke som enkelt kan beskriva hur man syr en kjol steg för steg. Inget komplicerat...
Svar
1
· Visningar
1 379
Senast: Snurrfian
·
C
Fritid Har funderat lite på att beställa ett Tamron 18-200 mm nästa vecka och använda som "semester/allroundobjektiv". Smidigt att resa lätt...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: tomten
·
Fritid har ni några tips på vad man kan ge i dop&bröllopsgåva? Har en silversmed i våran by som jag tänkte anlita.
Svar
2
· Visningar
738
Senast: snurran
·
Fritid Fånigt jag vet men det var kul:D jag gav upp vid 5 igår Sitter och spelar nu http://www.spela.se/spel_/Super-Babysitter.html
Svar
9
· Visningar
1 294
Senast: Poppinella
·
Fritid Upptäckte ett spel igår som jag själv blivit fäst vid. När man börjar spela får man en trädgård, den är ganska igenvuxen och har mycket...
Svar
1
· Visningar
1 477
Senast: Shando
·
Fritid Jag önskar mig en bakmaskin/köksmaskin. Har sett att K*tchen A*d har en snygg men priset är hutlöst. Någon som kan tipsa om en billigare...
Svar
2
· Visningar
2 949
Senast: EmelieR
·
Fritid Min cola läckte i väskan förut, i väskan fanns även min kamera, glömde sätta in kameran i skyddsväskan. Nu är linsen alldeles kladdig...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: Snubbelfot
·
Fritid Jag vet inte om det ska ligga här eller på datorer, men jag testar här. :) Tänkte bara kolla om det är någon mer som spelar mycket...
Svar
3
· Visningar
1 123
Senast: Shenzi
·
Fritid Sitter här på jobbet och är fruktansvärt rastlös, håller på att börja grina omvartannat och känner mig alldeles konstig i kroppen. Nu...
Svar
10
· Visningar
1 125
Senast: Gnarpis
·
H
Fritid Tja! Har försökt hitta saxofonnoter till Angel introt, men finner det helt omöjligt :( Vet du var man kan hitta dom? Letar efter...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: Hogwartsexpressen
·
Fritid Det måste vara skillnad i hårdhet på vattnet här i Tyresö mot vattnet i Örebro då allt (trasor, svampar, kläder osv) blivit mjukare sen...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp