Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag har en skrivmaskin från 50-60-talet, den är jättefin och jag älskar den verkligen :love: Men... den börjar protestera lite. Jag...
Svar
1
· Visningar
1 012
Senast: lillkillen
·
Fritid Jag skulle vilja ha en bra bok om fotografering. Den ska gärna vara någon typ "for dummies" variant som börjar verkligen längst ner på...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: Elinkan
·
O
Fritid Vad för "tum" bör en person som är 153 cm ha? Vad kan en Mountain Bike kosta begagnat i den storleken? På hur stora vägar får man...
2
Svar
20
· Visningar
3 021
Senast: oio
·
Fritid Vi är markägare i en sjö och har precis förstått att det innebär att vi får lägga ut nät. Var i mellanstadieåldern när jag var med om...
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: Asa_S
·
P
Fritid Fick hem en jättefin väska i dag. Problemet är att beslagen är silverfärgade... Och det funkar inte för mig, är en guldtjej ;) Så...
Svar
4
· Visningar
4 742
Senast: tomten
·
Fritid Vart kan man köpa det? De ska alltså vara så stora som vanliga sopsäckar, ca 125 liter.
Svar
1
· Visningar
1 495
Senast: Tjôta
·
Fritid Vi har en kombinerad kyl- och frys som följde med huset när vi köpte det för några år sedan. Även om den fortfarande fungerar, så är den...
Svar
7
· Visningar
2 182
Fritid Tänkte höra om det är någon utav er som testat Back on Track produkterna till oss människor? Jag är väldigt intresserad a att köpa en...
Svar
16
· Visningar
3 177
Senast: GotAsecret
·
Fritid Någon som kommer ihåg hur som blev beroende av det när en länk lades in här för några år sen? Kanske är det rent av någon stackare som...
2
Svar
25
· Visningar
4 592
Senast: Lenita
·
Fritid Har gjort några burkar jordgubbssylt idag, med bara bär och syltsocker. Hur länge kan man förvara sylten i kylskåpet? Någon som vet?
Svar
6
· Visningar
2 894
Senast: mimmipigg
·
Fritid Någon mer än jag här inne som spelat och känner till de klassiska spelen Monkey Island? Nu kommer iaf uppföljaren ( äntligen ):banana...
Svar
14
· Visningar
1 290
Senast: Pigalle
·
Fritid Idag har jag äntligen köpt en ny kompaktkamera. Nu gäller det bara att använda den rätt, lättare sagt än gjort. Så vad har ni för...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Baka_kun
·
Fritid Hej. Jag håller på med ett lite roligt projekt, och behöver er bukares hjälp!! Jag behöver snygga (typ platta) band, snurrade "rep"...
Svar
1
· Visningar
1 328
Senast: Tassetass
·
H
Fritid hejhej alla syande bukefalister ^^ Jag måste ha nytt tyg, men är inte beredd att lägga ut massa pengar på att köpa dyra märkestyger...
Svar
5
· Visningar
5 322
Senast: Nixehen
·
Fritid Igår lurade min kära vän in mig i en ny värld som jag länge har funderat på att undersöka dvs. släktforskningens värld. Jag är helt...
Svar
2
· Visningar
848
Fritid Är det någon här som använder sig av reflexskärm? Jag funderar på att köpa en, jag fotar främst hästar och tänkte att de kan vara bra...
Svar
9
· Visningar
1 227
Senast: Irenes
·
Fritid Jag sprang på raggsocksgarn i kul färger idag och tänkte ge mig på att sticka några par raggisar själv inför vintern - har inte stickat...
Svar
3
· Visningar
3 711
Senast: ameo
·
O
Fritid Har ni något tips om hur ja kan inreda dessa akvarier så de blir så snyggt som möjligt. Fiskar är inte valda ännu. detta är på...
2
Svar
26
· Visningar
5 584
Senast: MinIan
·
Fritid Är lite orolig över vattenbrunnen nu. Jag och sambon kolla nivån och de va 60-70cm vatten kvar. Nån som vet hur länge det räcker. Orolig...
Svar
7
· Visningar
1 174
Senast: cowgirl81
·
H
Fritid Jag har funderat en del ang det här med att köpa bil från Tyskland. Ganska många som gör det från hela europa, så det borde väl vara...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: Hast-hund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp