Zürichhoppning

B

Buttercup3

Vad är Zürichhoppning...är för lat för att hämta TR...någon som vet? :)

Sv: Zürichhoppning

TR III mom 396 Zürichhoppning/ Take your own line competition

denna hoppning sker över en bana med 10-12 enkelhinder. kombinationer får ej förekomma. ryttaren rider en självvald väg över det antal hinder, som anges på banskissen. varje hinder ska på banskissen ha enkel- eller dubbelriktad pil som anger om hindret får hoppas i båda riktningarna el i bara en riktning. ett hinder får endast hoppas en gång och i en riktning. försök på hinder måste fullföljas. under pågående ritt får start- och mållinje inte passeras. bed A:0 eller C

Sv: Zürichhoppning

ja tycker de lät kul.....vanliga tvåfasers e så trååkigt

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Mark up-versionerna av gemensamma TR I, TR II i dressyr och TR III i hoppning, som gäller från och med 1 januari 2025, finns nu publicerade.
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Gunnar
·
Dressyr Nu har nya TR kommit. Ser fram emot att tävla utan nosgrimma (om han vill vara tävlingshäst). Och jag ser fram emot att döma fler...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 857
Senast: sweep
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 013
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
579
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka