Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hehe, nu kommer jag med hingstförfrågoningar igen. Men denna gång är det för egen räkning. Någon som vet något om hbl-hingstarna Zorn och Walör? Min lilla pålla har nämligen den stammen skulle vara kul att veta lite om dem. Och kanske tom nån bild för att se om de är lika.
Kanske info du redan har men i alla fall:
Zorn 863 f.-77, br, e. Chagall 455-Quantas xx, död -98
Walör 734 f. - 83, mbr, e. Kaliber 574-Cosmos xx, död -96
Har inte hittat några bilder än.
Kläder & Bli fin
Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär!
Men jag undrar lite...
Kropp & Själ
Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
Hästnyheter En annan ÖD där hon tävlat helgen innan ringde upp tävlingsplatsens ÖD och talade om att hon överskridit antal starter tolkade jag det som.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.