JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Zidney tog hem 7-årsdressyren
Moderator
Hästnyheter
För sjutton sjuåringar stod åtta finalplatser på spel i dressyrens Breeders Trophy på Flyinge. Segrande Stefan Jansson red i en egen...
Hästnyheter
Malin Nilsson och Forlan inledde finalen med att ge alla skrämselhicka när de vände i första halten. -Han blev lite blyg sen kom vi...
Hästnyheter
Årets segrare i Breeders Trophy för 4-åriga hingstar heter Skywalker, riden, uppfödd och ägd av Cilla och Einar Kristoffersen. ...
Hästnyheter
Sist ut i SWB Trophy var de nyblivna 7-åriga gångartshästarna. Här blommade Riksfölvinnaren på Strömsholm 2011 ut och tog hem segern...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ursäkta dubbelbilden! Vet inte riktigt vad jag gjorde för fel.
AnneB
1 minut sedan
Svar: 1 197
Visningar: 70 710
Hund
Tovig katt
Katthälsa En bit i taget?
Allt behöver inte klippas av på en sittning. Ta en liten bit i taget, sluta innan den hinner tröttna, ge den godis, en...
Elo
6 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 25
Katt
Bråkande hundar
Övr. Hund Bägge de hundar jag har nu kom till mig vid två-års ålder. De är också lite enmanshundar till karaktären och bytte ganska snabbt till...
AnneB
9 minuter sedan
Svar: 21
Visningar: 904
Hund