JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Zidney tog hem 7-årsdressyren
Moderator
Hästnyheter
För sjutton sjuåringar stod åtta finalplatser på spel i dressyrens Breeders Trophy på Flyinge. Segrande Stefan Jansson red i en egen...
Hästnyheter
Malin Nilsson och Forlan inledde finalen med att ge alla skrämselhicka när de vände i första halten. -Han blev lite blyg sen kom vi...
Hästnyheter
Årets segrare i Breeders Trophy för 4-åriga hingstar heter Skywalker, riden, uppfödd och ägd av Cilla och Einar Kristoffersen. ...
Hästnyheter
Sist ut i SWB Trophy var de nyblivna 7-åriga gångartshästarna. Här blommade Riksfölvinnaren på Strömsholm 2011 ut och tog hem segern...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras En bekant till mig hade en reggad blå schäfer för många år sedan. Hon såg ut som en vanlig schäfer men med blå sadel och blå näsa...
Lyan
9 minuter sedan
Svar: 1 707
Visningar: 165 530
Hund
Vinthund som gårdshund?
Hundavel & Ras Jag tänker en berner (hälsan?), keeshond, golden, eurasier... I större variationer kanske en newfoundland eller St bernard?
Sel
15 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 524
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det blir nog att jag satsar på det ändå. Allt borde vara färdigpackat nu. Vaknar 4:30, räknar med att kunna gå ut genom dörren senast kl...
Red_Chili
Idag kl 22:02
Svar: 934
Visningar: 52 793
Hund