Yes vad glad jag är!!!

B

BamsePlutt

Hej hej!
Har äntligen äntligen fått tag på nån vettig som ska hjälpa mig med det sista av inkörningen av min kille!!:banana: Har ju all utrustning och så, gjort den första biten med tömkörning, miljöträning i massor osv - har bara inte fått ändan ur vagnen och tagit tag i resten. Sen har jag ibland svårt att få tag i medhjälpare och själv med 14-årig dotter har jag inte velat göra det. Men nu baske mig så...:bump: Nu blir det av:banana:
Inte nog med det - har fått tag i en annan shettis också, hon kommer nästa helg. En äldre dam som är inkörd. Till det lilla underverket följer utrustning + jättefin rockard (vet ej märket). En riktigt cool tant, kanske lite bortskämd :angel: men men... Till råga på allt är hon lika stor som min Bamse, min förhoppning är att nån gång kunna sätta ihop dom i par. Just därför är det så bra att hon är lite äldre och väldans cool.
Iallafall - jösses så kul det kommer bli! Ni här nere i Småland får passa er när jag kommer svischande med underverket!:D

Sv: Yes vad glad jag är!!!

va skoj!!
jag har själv varit och hämtat min rockard idag!
så nu sätter våran inkörning igång på riktigt med :D:D:banana:

lycka till!

Liknande trådar

B
Körning Jag är lycklig ägare till en snäll liten islandshäst, som jag precis har fått inkörd! Jag är nu på jakt efter kör utrustning till...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 103
Senast: Bjäbban
·
L
Körning Hej allihopa, jag har för ett antal veckor sedan fått hem min häst från inkörning där den varit i fyra veckor. Allt har gått bra, i...
Svar
7
· Visningar
1 245
Senast: lasseman
·
L
Körning Hej allihopa, jag hade förut ett riktigt stort halvblod som jag lät köra in som fyraåring. Det var min första häst och jag köpte en...
2
Svar
35
· Visningar
3 671
Senast: _L_
·
T
  • Låst
Träning Jag har fått ett stort problem dem senaste 2 dagarna. Jag har en vbl valack som nyss fyllt 4 år. Jag har haft honom i 7 månader och när...
2
Svar
33
· Visningar
3 210
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka