Yahoo Toolbar

Widerberg

Trådstartare
Gah! Jag blir galen! Yahoo Toolbar går inte att ta bort. :crazy: Iaf inte om man går
in på kontrollpanelen, lägg till eller ta bort program :mad:

Finns det nåt annat sätt? :confused:

Sv: Yahoo Toolbar

Vet du vart du fått det ifrån? Om de är från Msn så avinstallera och installera om. Annars kan du klicka på "Visa" i ie fönstret så klicka för yahoo toolbar så försvinner det för gången.

Du kan inte avinstallera det fort? Sen när du installerar det får du väl en förfrågan om du vill ha yahoo toolbar? Klicka då inte i den rutan isf.

Ja, allting är omständigt. ;) Men allt för att slippa yahoo toolbar kanske? (De kan ju vara ganska störande, tycker jag iaf.) :crazy:

Jo den går att ta bort i kontrollpanelen -> ta bort/lägg till program.

Scrollla ner till yahoo toolbar och klicka på den, så kommer det upp en ruta "ta bort"..

Som Baka_kun sa:

Högerklicka typ före adressfältet, i det gråa där det står "Adress" funkar bra, kommer upp en meny, bocka ur Yahoo toolbar där så slipper du den...

/Jonas

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
342
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 499
Senast: Rie
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 055
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?