Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur får man tag i XXterra? Hästen har fått vad som sannolikt är en ink, ca 2 cm i diameter och nån cm på höjden. Köper man xxterra via veterinären?lyckas inte hitta nåt vettigt på nätet och Google brukar vara min vän...
Ska ringa vet imorgon och höra. Vem är "tillverkare"?
KL
Lite OT kanske, men är inte det samma sak som Lotagen?
Det ser riktigt otäckt ut när xxterran verkar ja. Jag började ångra att jag provat när den blev en stor, blodig massa som bäst kan beskrivas som förbannad. Blod, vätska och Gud vet allt rann och var som en krater av "bubbelvävnad". Men när den läkte blev det superfint. Idag kan man inte ens med förstoringsglas se att det varit en ink där
Sådär har "min" ink hållt på i vinter, utan någon som helst behandling. Ska jag kanske bara låta den vara då? Jag börjar bli orolig att flugor och insekter kommer att gå på den i vår och sommar.
Sådär har "min" ink hållt på i vinter, utan någon som helst behandling. Ska jag kanske bara låta den vara då? Jag börjar bli orolig att flugor och insekter kommer att gå på den i vår och sommar.
Fick mindre mängd skickat till mig från veterinären.
Hade lite Aldara så smorde med det 4 dagar, sen kom xxterran och så använde jag det i tre dagar. Nu idag kunde jag pilla bort inken. Frisk vävnad inunder.
Mkt nöjd!