Xpandgirth

Anna-KarinO

Trådstartare
Har börjat inse att jag behöver en ny sadelgjord till min dressyrsadel då den lätt åker bak. Sadeln är utprovad av duktig sadelutprovare, det är hästen som har hög manke, konformad kropp och kort sadelläge som ställer till det.
Har någon här provat xpandergirth? Hur har ni upplevt att den funkar och hur har kvalitén varit? Har ni haft den med fårskinn eller neopren?

@Anna-KarinO
Precis som @Fiorano säger så har jag köpt en och jag är kär:love:
Fårskinnet är det visst som standard på så jag började med de och tänker att jag ska köpa antingen nappa eller neopren framåt våren sen:)
Jättefin gjord och den ligger verkligen som en smäck! Skicka gärna ett pm för jag vet ett bra ställe att köpa på:angel:

@Anna-KarinO
Precis som @Fiorano säger så har jag köpt en och jag är kär:love:
Fårskinnet är det visst som standard på så jag började med de och tänker att jag ska köpa antingen nappa eller neopren framåt våren sen:)
Jättefin gjord och den ligger verkligen som en smäck! Skicka gärna ett pm för jag vet ett bra ställe att köpa på:angel:
Åh! Det låter väldigt lovande!! Skickar ett PM ikväll

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
1 244
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
2 178
Senast: Mogge
·
Islandshäst Hej, jag börjar bli riktigt förtvivlad :cry: Har en liten islandshäst med väldigt kort rygg, ca 36cm sadelläge, hög rumpa, obefintlig...
Svar
6
· Visningar
2 935
Senast: Gotthard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka