MissFideli

Trådstartare
Min dator är enorm på att ändra inställningar utan att jag gör nått.

Förr när jag surfade och hade surfat klart, stängde jag ner alla fönster och då kom det upp en grå ruta som frågade om jag ville fortsätta vara ansluten eller ej. Och om jag var inaktiv i 20 min så kom det upp en ruta som frågade om jag ville fortsätta och tryckte jag inte så logga han själv ur internet efter 1 min.
Men nu kommer ingen av dessa rutor och jag måste stänga av/starta om hela datorn för att få den att koppla ner.
Hur gör jag?
 
Gå in på nätverk/modem i kontrollpanelen.
Välj att visa en ikon i aktivitetsfönstret när du är ansluten.
Högerklicka på denna ikon när du vill koppla ner sen.

Alternativt dra ur telefonjacket!
 
Hmm...
Går in på kontrollpanelen. Där kan jag välja på Nätverks- och Internet-inställningar men sen då?
 
Dubbelklicka på ikonen nätverksanslutningar i kontrollpanelen.
Högerklicka på den anslutning som du ansluter med o välj egenskaper.
Under fliken allmänt finns ett alternativ att visa denna ikon. Kryssa i den.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 093
Senast: QueenLilith
·
IT & mobiler Jag har nyligen flyttat till en ny lägenhet med fiberanslutning till internet. Jag kopplade in datorn i hålet i väggen och kom in på...
Svar
6
· Visningar
2 737
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Ni som surfar mycket via mobilen, hur många GB gör ni av med på en månad? Har funderingar på att byta abonnemang och har i dagsläget...
Svar
13
· Visningar
812
Senast: Angel
·
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med...
2
Svar
30
· Visningar
3 437
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp