Wow jag fixade 50cm!

Araminta

Trådstartare
Ja, jag är allvarlig. Är överlycklig för att jag äntligen vågade hoppa!! :banana: Har tidigare blivit jättenervös/rädd så fort det kom fram bommar överhuvudtaget men idag lossnade det bara.

Underbart snäll häst som inte tog några extra krumelurer eller någonting och bar mig som en porslinsdocka över den minimala studsen (2 hinder på 50cm i trav):love: Nästan beredd att förlåta honom för förra veckans dressyrpass :devil: .

Dessutom var min ridlärare helt förstående och ställde inte några krav alls - underbart!:bow:

Jippie!! Och nu ska vi hoppa på lördag också och jag slipper stanna hemma och låtsas vara sjuk!!! :bump:

Var bara tvungen att skriva av mig.

Sv: Wow jag fixade 50cm!

Grattis! Eller vad man säger :p

Det är ju som vanligt, höjden är inte det viktigaste, huvudsaken är att det känns bra.

Lycka till och hoppas det går lika bra på lördag! :bump:

grattis! det är härligt att komma över sina spärrar, men ibland tar det som tid.

jag har en kompis som alltid har varit försiktig av sig. hon har ridit sen hon var åtta år, och hoppade aldrig högre än 30 cm pga rädsla att hästen skulle sticka(hon har en väldigt het häst). idag är hon 16 år, och hoppar fortfarande inte högre än 30 cm, fast hon idag klarar av hästen perfekt.

yay! :bump: grattis!!! :banana: starkt jobbat! det finns aldrig nårtt som känns så bra som när det bara "lossnar", vet precis hur de känns1

:) Jag svävar på rosa små moln jag med! Hoppade clear round på min unghäst för första gången igår! Hon var jätterädd för alla färger, infångare, andra hästar mm men tog ändå rosett!Hon är min pärla!!

Vad härligt!! :banana: Grattis!! Så underbar känsla att få självförtroende av att komma över de där attans bommarna :D Klart du ska hoppa flera gånger, det kommer bara gå lättare och lättare för varje gång! Lycka till med hoppningen!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III

Omröstningar

Tillbaka