gul_zebra

Trådstartare
Fick tips av en kille på någon som ev kan ha Strophocheilus roseolabris till salu så jag har mailat honom... Håll tummarna för att jag kan få tag i ett par röda snyggingar nu! :bump:

Sv: Woho!

gul_zebra skrev:
Fick tips av en kille på någon som ev kan ha Strophocheilus roseolabris till salu så jag har mailat honom... Håll tummarna för att jag kan få tag i ett par röda snyggingar nu! :bump:

Som de på bilden du visade?

Sv: Woho!

Jepp! :)
Hoppas bara han kan svara på mailet nån gång också... Hoppas hoppas hoppas jag kan få tag i ett par :bump:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
912
Senast: corzette
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 731
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hejsan. Första gången jag skriver här. Men vet inte vad jag ska göra. Vi lämnade ut våra hästar på foder för två år sen. Efter ett år...
Svar
1
· Visningar
1 296
Senast: Cina B
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 492
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama