Woha sälja till England

Modig_Korn

Trådstartare
Ska sälja snäbisar till England... :D Hur mkt blir frakten då? Vet inte hur mkt de väger... Blir väl ngn ggn i maj de åker isof.. 4st till en på petsnails. Kommer troligen få fler intresse anmälningar om mina småttingar :love: Skickar isof flera åt gången

:banana:

Sv: Woha sälja till England

har de kommit tillbaka utan att säga ngt :mad: nu blir jag besviken på allvar

Ska du skicka dom med "snigelposten"? :o

Posten har väl alltid funnits? Bara det att de bytt en massa skit och kör på svensk kassaservice istället nu..? :confused:

Hihihihi,,,,,,,,nu sabbar jag ev. tråden lite men av ren nyfikenhet (har undrat ett tag) hur kan man ha snigla som husdjur och vad gör man med dom?

Detta är en fråga i all välmening alltså,,,,,,tycker det är lite myskokul:D

Hur umgås man med en snigel?
pussar den på skalet, kliar den under hakan, polerar skalet, låter den sitta på axeln, går på promenad....?

lakrits skrev:
Hihihihi,,,,,,,,nu sabbar jag ev. tråden lite men av ren nyfikenhet (har undrat ett tag) hur kan man ha snigla som husdjur och vad gör man med dom?

Detta är en fråga i all välmening alltså,,,,,,tycker det är lite myskokul:D

Hur umgås man med en snigel?
pussar den på skalet, kliar den under hakan, polerar skalet, låter den sitta på axeln, går på promenad....?

Det är lite som... Hur kan man ha en fisk som husdjur.. Lite samma frågan där.. Fiskar har ju inte heller så stor funktion..
Snäckor är detta.. Sniglar är de som saknar skal...

Kräla runt på armarna kan vara kul, fast kallt, polera skalet kan man väl göra :D fast jag gör det bara när jag ska fotografera de.. Följa med ut bör de nog inte nu, så här års.. Titta på de funkar ju alltid annars :idea:

Mkt mer kul än med fiskar :p Och mer personliga :love: Luktfria, allergivänliga, billiga i drift, enkla på alla sätt och vis. Ovanliga :D om man nu gillar sånt...

Är det så stort intresse av de utomlands?

Antar att de ska skickas från postcenter om de nu verkligen kan skickas med vanlig post.

Liknande trådar

Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 208
Senast: cambodia
·
Äldre Alltså vad är det för fel på svenska fraktföretag ? Nästan varenda gång man har med dem att göra så strular de och varenda människa...
Svar
17
· Visningar
2 461
Senast: tanten
·
Katthälsa Jaha, då har grannkatten troligen blivit påkörd, nån gång senaste dygnet. Mamma som är på besök kom ner och berättade för mig att...
2
Svar
24
· Visningar
2 350
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
18 022
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar