Wnidows XP

yllva

Trådstartare
Jag har fått en massa skit på datorn och har bestämt mig för att rensa ur hela. Sorgligt nog hittar jag inte installationskivan med XP på...

Vad kostar det att köpa den nyaste versionen (2003?)? och vad är det för program som ingår?
 
Sv: Wnidows XP

Nja du ska inte ha windows 2003 om du nu inte ska ha någon Server hemma :)

Är det en märkesdator så vänd dig till dom.
Är det en XÅ som du har köpt till din dator kontakta Microsoft.
 
Sv: Wnidows XP

windows media center edition är istortsett det mest ovärda du kan köpa, och en win xp home licens kostar typ 900 kr. men du borde kunna få tag på en skiva ganska lätt om du bara har en licensnyckel.
 
Sv: Wnidows XP

Fast Windows Media Center säljs inte separat utan måste ingå i ett HTPC enhet vad jag vet :)
 
Sv: Wnidows XP

det är ändå mest ovärt. hatar den skiten. speciellt när man ska försöka använda MUI skivorna för att få det på svenska. om installationen hänger sig får du formatera. :/ det är GAY.
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 903
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 441
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 464
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 878
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp