Wiromin lusernpellets

G

Gisburne

Köpte en säck häromdagen och hittade nåt lustigt... Några pellets är precis likadana som de gröna i formen, men istället är de träfärgade. :confused: Hajar inte vad de kan innehålla, är det nån slaggprodukt som kommit med eller? Är vissa delar av ärtväxten ofärgad eller nåt?

Sv: Wiromin lusernpellets

Det kan inte vara så att det är lucern som gått genom torken två ggr och därav blivit lite missfärgat?

Ingen aning, hur vet man det? De är alltså HELT trävita, inga gröna fläckar någonstans. Ser ut som såna där pellets som man kan ha i kaninburar som strö.

Wiromin säljer ju aspbarkspellets, det är inte det som finns iblandat i Lucernen? Fast det borde ju stå på säcken i så fall

Hmm... Står inget om det på säcken. Hur ser aspbarkspellets ut?

Liknande trådar

Katthälsa Varning för smärre roman! Hello everybody! I januari adopterade jag en gammal tant-katt, på nu nätta 14 år :D En katt som hastigt och...
Svar
12
· Visningar
7 326
Senast: Mumfie
·
S
Hästvård Köpte mitt Fjordsto-93 i somras som har hela tiden haft lös mage. Jag tänkte i början att det kanske berodde på då stoet kom till nytt...
Svar
1
· Visningar
1 115
Senast: JAMarna
·
D
Foder & Strö Jag fattar inte hur det kunnat möglat! Har haft min säck i 2 veckor (Kr***t lucern hackat strå), förvarat det i påsen då det inte fått...
2
Svar
38
· Visningar
2 715

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III