Wintec 500 Close Contact

E

emmajosefin

Någon som vet någonting om denna sadel? Eller om någon har/har haft? ;)

Sv: Wintec 500 Close Contact

Har en sådan till ponnyn, just för att hon var så himla omusklad och jag ville kunna ändra bomvidden enkelt.
Himla bra sadel för dom pengarna. Jag sitter mycket bra i den dessutom! Rider bara i den, till och med dressyr. Även om jag har en dressyrsadel också;)
Har nog bara bra att säga om den, förutom att det blir vidare när man ändrar bomvidd "/

Men helt klart prisvärd:)

/Sanna

Men de är väl tanken att den ska bli vidare ifall man ändrar bomvidden till vidare?:angel: Eller missar jag något?:D

Jag hade en sån hoppsadel till min förra häst. Jag älskade verkligen den :love: Hur skön som helst att rida i och jag fick bra sits i den. Hästen gillade den med :)
Det enda som var lite jobbigt ibland var att när jag red med mina läderridstövlar så gnisslade det lite :D

Jag hade en sån hoppsadel till min förra häst. Jag älskade verkligen den :love: Hur skön som helst att rida i och jag fick bra sits i den. Hästen gillade den med :)
Det enda som var lite jobbigt ibland var att när jag red med mina läderridstövlar så gnisslade det lite :D

Haha. Ja gnisslet känner jag igen:D
Men man vänjer sig, det liksom hörs inte efter ett tag:angel:

/Sanna

Hmm'm. ;) Å sen tror jag inte jag skulle behöva vänja mig heller, för jag har inga läderstövlar! :p

Känner en som har en sådan och hon är sååå nöjd!

Liknande trådar

Utrustning Vet någon vart man kan köpa nya sadelgjordsstroppar passande Wintec?
Svar
6
· Visningar
706
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 235
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Stora shoppingtråden III