windows movie maker

Gullan86

Trådstartare
har en liten fråga....hade tänk o fixa till en film med musik och så men hur tusan tar man bort orginalljudet från filmen?

vart kan man läsa om instruktioner m.m?
 
Sv: windows movie maker

o så en sak till=) hur klipper man i filmsnuttarna man laddat upp?

eller vänta ljudet försvinner när man satt dit ett nytt ljud???
 
Sv: windows movie maker

hade tänk o fixa till en film med musik och så men hur tusan tar man bort orginalljudet från filmen?
Brevid video finns ett litet + tecken, tryck där. Markera sen ljudklippet som ligger där, högerklicka och välj tyst.

vart kan man läsa om instruktioner m.m?
Under hjälp lämpligtvis ;)

hur klipper man i filmsnuttarna man laddat upp?
Man drar i i kanterna på filmsnutten som är uppladdad nere på spåret - om du fattar vad jag menar...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 156
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Nu ligger jag här igen som en ”helikopter” och vänder och vrider och försöker sova, men det går inte. Är trött egentligen men hjärnan...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 414
Senast: kbtravare
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 903
Senast: zarmino
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 517
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp