Windows Mediaplayer

C

crazy

Min Windows Mediaplayer har fått spelet totalt!Förut funkade den utan problem...men nu kommer den inte längre än till att den står kvar på "Ansluter" om jag ska kolla filmsnuttar på nätet.Jag kan inte ens stänga av den utan den liksom fastnar i det läget..inte ens med CTRL,Alt och Delete.Hur gör jag för att se vad som är felet och hur åtgärdar jag detta??Har även gjort uppdatering av programmet men det hjälpte inte heller...(blir knasig snart)
 
Sv: Windows Mediaplayer

Har du laddat ner senaste uppdateringen?
Är du säker på att det inte är filmen du försöker kolla på det är fel på då? Eller har det fungerat tidigare? Du kanske har ändrat på någon inställning...
 
Sv: Windows Mediaplayer

ibland måste man kanske först spara hem filmen och kolla "offline". kan gå lättare då. Eller byt till typ QuickTime Player eller något sånt. Jag har i stort sett total dissat windows media player, koller på film i QuickTime eller winamp :love:
 
Sv: Windows Mediaplayer

starcraft skrev:
ibland måste man kanske först spara hem filmen och kolla "offline". kan gå lättare då. Eller byt till typ QuickTime Player eller något sånt. Jag har i stort sett total dissat windows media player, koller på film i QuickTime eller winamp :love:
Ska fungera bra att kolla streaming media också... jag kan göra det utan problem...
 
Sv: Windows Mediaplayer

Jag har kontrollerat med gamla filmer som funkat förut...tex som snuttarna på Horse-gate.Det enda som funkar just nu verkar vara snuttar med film på typ Aftonbladet-vad nu det gör för skillnad.Japp det är den senaste uppdateringen...men det krabbade även innan jag laddade hem den.

Jag har inte ändrat något såvida det inte är gjort för att man råkat komma åt något utan att det var meningen.Frågan är VAD det kan vara som jag kommit åt isåfall??Förslag?Alla tips välkomna!
 
Sv: Windows Mediaplayer

Hade Quick timern förut...men då ville inte windows mediaplayer funka så jag fick ta bort den igen.

Datorn låser sej fullständigt vid försök till nerladdning av film...den stannar alltså på "ansluter"-sedan är det lögn att bara försöka komma väck därifrån eller försöka stänga ner programmet.
 
Sv: Windows Mediaplayer

Nu funkar windows mediaplayer, men inte på filmerna på horse-gate.com....och det har ju också funkat förut.Är det fler som inte får de filmerna att funka??
 
Sv: Windows Mediaplayer

Men filmerna på den sidan streamas ju och visas direkt i webbläsaren, med quicktime, i alla fall för mig...
 
Sv: Windows Mediaplayer

Men de hänvisar ju till windows mediaplayer-så konstigt?Ska ladda ner quicktime igen och testa!Har ju haft det förut...
 
Sv: Windows Mediaplayer

Tusen tack!Det löste sej! Det var alltså fortfarande quicktime som gällde på horse-gate även fast de anger windows mediaplayer i sin info.Så fort jag hade laddat ner quicktime igen så funkade det.Tack igen!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 027
Senast: lundsbo
·
Distans Det vart en oväntat lång dag! Bestämde mig ju (med hjälp av er här) att rida hästen jag fått låna som var nyskodd på Rönningeritten. Vi...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: movgli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp