Winampen hackar..

F

Farouk

När datorn laddar något på Internet, så börjar låtarna i Winampen att hacka sig :crazy:
Det hackar inget om jag bara kör en eller NÅGRA låtar i Winampen, men om jag lagt in alla (1087 st) samtidigt, så hackar den extremt :crazy:

Ligger felet i Winampen, eller är det min dator som inte ORKAR? (248 MB ram är ju inte direkt mkt att skyta med :angel: )
 
Sv: Winampen hackar..

Ska väll räcka.
Det finna andra program som är bättre en Winamp för att spela upp många låtar och är gratis. Kanske inte så grafisk men det är man ju ofta inte ute efter,
 
Sv: Winampen hackar..

mm eller så har du en väldigt massa program arbetande i bakgrunden
 
Sv: Winampen hackar..

Antar att det är 256Mb Ram du har, och det är väldigt lite om du kör XP men även på gränsen om du använder Win2000. Har du då en FET spellista så kan det bli problem. Släng in lite mer minne så fixar det nog sig. Har du en väldigt gammal dator så KANSKE inte hårddisken går i DMA läge, vilket kan göra att det hackar på ordentligt när datorn skriver till disken.

edit: är det Bittorrent du laddar ner med så är 256 Mb Ram VÄLDIGT lite, då är det där problemet ligger garanterat.
 
Senast ändrad:
Sv: Winampen hackar..

Jag vill också ha det till 256 MB, men det står 248 :confused:

Jag laddar ner med Dc++.

Tror att jag har löst det nu iaf; minskade ner spellistan där namnen visas :)
 

Liknande trådar

Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp