D

Dasjenka

Idag har Winamp plötsligt slutat fungera. :crazy:
Någon som har någon idé om vad det är för fel när programmet stängs när man försöker öppna hela mappar med musik?
Tidigare tryckte jag alltid på "Add" - "Add dir" och valde sedan en mapp där all min musik ligger. Det har alltid funkat jättebra. Nu, helt plötsligt, stängs programmet ned så fort man försöker göra så. Man kan bara öppna musikfiler en i taget.
Hjälp!

Har version 5.05 om det spelar någon roll. En liteversion.
 
Sv: Winamp...

Jag tycker att WinAmp är lite konstigt ibland. Hade samma problem i version 3 nånting tror jag, vet inte vad som blir fel.

Jag laddade helt enkelt hem programmet igen och installerade om det och då fungerade det som det skulle.

Hoppas att det ordnar sig! :)
 
Sv: Winamp...

Okej. Jag har inte haft något problem med Winamp förut.
Ska prova att göra som du sa. Datorer brukar leva sitt eget liv, men ominstallationer brukar oftast lösa problemen har jag märkt. =P
 
Sv: Winamp...

Det funkade inte med ominstallation. =/
Mycket irriterande!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 279
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 476
Senast: Saeta
·
Övr. Hund Jag och min man har en adoptivhund, en staffe, som är fem år gammal och som nästan alltid är världens bästa hund. Vi har bara haft honom...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 235
Senast: mmbot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp