Winamp-krångel

L

lotta_k87

Jag vet inte hur många gånger jag har varit tvungen att installera om min winamp för att den börjat krångla..

Samma sak varje gång:
Det står plötsligt Error initializing database på min playlist, sen kan man lyssna på en låt innan det ploppar upp en ruta där det står att winamp har stött på ett problem och måste avslutas - skicka felrapport/skicka inte.. Om man klickar på skicka inte, så stängs programmet av, samma sak om man skickar det..

Det här händer gång på gång. Först funkar programmet toppenbra, men efter nån vecka (ibland nån månad) så börjas det här krånglet..
Nån som vet vad problemet kan vara? :confused:
 
Sv: Winamp-krångel

Bra länk, men du har väl vid det här laget fattat kunskapsnivån hos de flesta frågeställarna här på Buke ;)

Svarar du med en länk på engelska fattar de flesta nada och även om länken är på svenska så är den alltsomoftast på för krångligt tekninskt språk. :angel:

Bättre att börja helt basic ;)
 
Sv: Winamp-krångel

SP2 ??? Vad är det?
Nu provar jag med att installera om winamp(igen)för att se om det fungerar igen.. Förhoppningsvis börjar det inte krångla igen :cool:
 
Sv: Winamp-krångel

sp2 ska man ALDRIG enligt mig installera på en dator det bara förstör fast det råder ju delade meningar om det...
och tror ärligt talat att sp2 inte kommer att hjälpa denna gången heller ;)
 
Sv: Winamp-krångel

Ska man använda sig av Windows bör man nog använda sig av de uppdateringarna som kommer ut. Det finns ju en orsak till uppdateringarna ;)

Särskillt om man är mindre kunnig på datorer och det är de flesta som ställer frågor på det här forumet.

Det är rent åt helvete dumt att rekommendera folk att INTE installera uppdateringar. Iaf om man inte sitter bredvid dom och kan ge support på plast när det sedan krånglar i onödan. :angel:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 749
Senast: EmmaW
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: lisa412
·
Övr. Hund Alla drabbas vi ju då och då av perider då man inte har så mkt ork eller inspiration till saker. Jag är just nu i en sådan. Det hade...
2
Svar
26
· Visningar
2 745
Senast: Fan of Bill
·
IT & mobiler Jag kan börja med att erkänna att jag är datanovis. Fullständigt. Men nu är det så att min dator har havererat till sisådär 90%...
Svar
6
· Visningar
1 292
Senast: Cinora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp