Willabs sidepull

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Yossarian
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 706
Y

Yossarian

... med lädernos, är det någon som har det? Jag behöver veta hur det är i storleken, och hur reglerbart det är? Främst då runt nosen och sidstyckena.

Så här ser det ut

HS736020_ptn.jpg

Sv: Willabs sidepull

Jag har det och gillar det jättemkt.
Bra kvaliteé på lädret, trots att det är billigt.
Och ja, det är rätt så reglebart, skulle tro att det passar dom flesta hästar från cob till fullstor.

Sv: Willabs sidepull

..Och snyggt är det också :d

Tack för svar! :bow:

Tror du att det även skulle passa ett kallblod? Han har inget jättehuvud, oftast på gränsen mellan F eller XF i träns,m men ganska bred/stor över nosen.

Hur är det med nosgrimman? Kan man spänna ut den så att den blir redigt stor också? (Inte som hööks billiga med mininos :mad: )

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
974
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 598
Senast: Roheryn
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
410
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 308
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2