Wild west town på FB

Pia

Trådstartare
Någon som spelar det?
Vad tycker ni om det?
Jag gillar det, det händer lite mer än farmville och liknande spel. Men det är svårt att sätta sig in i tycker jag.
Jag fattar inte riktigt hur jag anställer folk? Någon som kan hjälpa mig?
 
Sv: Wild west town på FB

På vilket sätt är det svårt?

Jag tycker nog att det är enklare än både Farmville o Frontierville, det står ju exakt vad du ska göra.

Du klickar på Hire och väljer en eller flera av dina grannar. Sen får man vänta tills grannen accepterat. Man kan bara hyra grannarna till EN uppgift, så man får slösa lite "sedlar" om man inte har så många grannar.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 082
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 823
Senast: Ullmerkott
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 167
Senast: Twihard
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 094
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp