wieeeeeeeeeeeeeeeeee tävlat !

P

ponnyryttaren

I dag har jag tävlat med min älskling ! :) Det gick as bra !!!! :love: Vi tävlade GP-ponnyn i Varberg !!!! Nån mer som har tävlat i dag ???

Sv: wieeeeeeeeeeeeeeeeee tävlat !

Jag tävlade i lördags :)
Bara en lokal eftersom ponnyn inte vart igång och detta var första tävlingen! Vann första klassen :love: Kom 10 i andra klassen och var placerad! :)

Kom du vidare i GP-ponnyn?

Jag ska tävla om 2 veckor.. :)

Jag ska tävla med min nya ponny för första gången på lördag! :banana: Dessutom min debut på en regional LA bana :angel: Det ska bli så himla roligt! :love:

:D Så roligt ! hehe Ja jag kom vidare ! :love:

Grattis ! Var det Lucy du hoppade med ?

Tack :D Aaa det var Lucy som jag tävlade med:D

Ska tävla snart... :)
Va kul att de gick så bra!
Hoppas de går bra för mi också...! :D

Liknande trådar

Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
822
Senast: Fiorano
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 302
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 192
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka