Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hört det där argumenter flera gånger och fattar det inte?Jag har aldrig ägt en handväska. Mobil i fickan punkt. På jobbet har jag en rygga med dator plus laddare och för det mesta aktuella eller mindre aktuella papper. Några pennor.
Hört det där argumenter flera gånger och fattar det inte?
Det du har i ryggsäcken har jag i min väska. Inkl ev dator.
Antingen bär man en väska på armen/i handen eller så har man den på ryggen.
Vad är skillnaden? Väska som väska liksom.
Får du ner mobilen i en jeansficka? Jag får inte ens ner halva min, och den är ganska liten.Det jag menar är att jag har ingen väska alls. På jobbet har jag en rygga för datorn får inte plats i jeansfickan.
Får du ner mobilen i en jeansficka? Jag får inte ens ner halva min, och den är ganska liten.
ett paket couscous
Glömt kvar, efter en tur till ica för ett tag senIfall du råkar bli lite hungrig?
Samma här, använder väldigt sällan väska. Fickorna är fulla iställetJag ogillar att ha väska. Trycker hellre ner mobil, nycklar och plånbok i jackfickorna.
Hsr dock väska när jag har med min bärbara dator och i den finns det nog paraply, mobilladdare, värktabletter..
Vad är ikon?Standard som ligger i väskan är: en skrivbok, necessär (menskopp, ikon, spegel, plåster, nagelfil), pennor, läppbalsam, mössa, liten hårborste, glasögonfodral, värktabletter, passerkort samt nyckel till jobbet.
Plockas i och ur: Kindle, matlåda, luvtröja.
En typ helig bild målad på trä, vanlig inom den ortodoxa kyrkan. Jag är inte religiös alls men mamma köpte den till mig när vi var på resa (i Paris vill jag minnas) och jag har den alltid med mig sedan dess. Som en lyckogrej typ.Vad är ikon?
Så här kan ikonerna se ut i pyttesmå, enkla, grekiskortodoxa kapell, det finns flera flera tusen av de små kapellen i Grekland.Vad är ikon?