Westerntävling EWR

T

Texana

Ewr 10 maj . D-tävling
Är det några här som ska dit och tävla ?

Sv: Westerntävling EWR

Det är än så länge väldigt få anmälda så det vore bra om fler nappade i det snaraste;)

Jobbar halva dan, men ska va funktionär på efm. Vi får väll se om den blir av. annars blir de tävling den 15 juni, då ska de tävlas.:banana:

Det är roligt att vara biträde :)

..hade gärna ställt upp, men.. det fattas lixom för stunden såväl transport som dragbil.. så jag får väl vara staketryttare ;)

Har anmält mig och pållen till showmanshippen, så nu hoppas vi bara på att han behåller hovarna friska ^^*

Njae... tyvärr inte, pållan har inte tillräckligt med muskler för att vara i tävlingsskick sedan hon sattes igång efter skadan, men jag kommer säkert o tittar! Det är väl ute på RC (Har jag för mig)?
Däremot kommer jag på träningen dagen innan :laugh:

Njae... tyvärr inte, pållan har inte tillräckligt med muskler för att vara i tävlingsskick sedan hon sattes igång efter skadan, men jag kommer säkert o tittar! Det är väl ute på RC (Har jag för mig)?
Däremot kommer jag på träningen dagen innan :laugh:

Å vad e det för träning då? på en fredag:confused:
Det kommer at bli ca 60 starter på vår första tävling. det kommer att demonstreras en cutting maskin i pausen. Det ska bli skoj. De ha blitt lita kossefolk i EWR s styrelse, så nu händer det grejor:banana:

ojj blir lite folk då :D har du någon aning om vilken tid man ska va där om man startar i showmanship ? Har hört att Trail at hand kanske ska va med, men det står inget om det på proppen utan bara min tränare som sagt det :crazy:

Har inte hört nåt sista beslut i den frågan. Det har tagits upp så det funderas för fullt...;)

okey :p fick fick precis reda på att det bara är jag och en till som anmält sig till showmanshipen, så den kanske inte ens blir av :( Hoppas verkligen det blir några efteranmälningar.

Nu är föreningens första tävling avklarad, gick utmärkt, men vi behöver fler själar som hjälper till. Det blev 80 starter , helt ok. Ja ha ja Urkella, då har du träffat både mig o Piraja.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
523
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med...
2
Svar
27
· Visningar
408
Senast: MML
·
Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik?
2 3
Svar
57
· Visningar
1 985
Senast: Wenniz
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka