Westernsadel Double C Trailrider Apache

P

Plogflickan

Hur är "Westernsadel Double C Trailrider Apache" är det ett märke att köpa eller bara elände? Tyckte själv att lädret så lite tunnt ut?
Är det någon som vet mera, priset är ju ganska OK!

Sv: Westernsadel Double C Trailrider Apache

Putt putt
Någon?

Sadeln är bra. Bommen är rejäl men man har sparat lite på läderkvalitén för att hålla ner priset. Sköter man om den håller den länge. Har själv haft en som jag trivdes med, sålde den för att jag inte ha häst som passar längre...Bra träningssadel som även duger till tävling.

Hej,har haft min trail rider i snart fyra år och är jätte nöjd med den,jag har inte upplevt nå negativt med att lädret är något tunnare..mycket sadel för en rimlig slant!!:)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 573
Senast: Ceta
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka