Westernryttare runt imkring Karlstad

Sv: Westernryttare runt imkring Karlstad

kostar inget som åskådare på Staffan-clinics.

På HRF vet jag att Rolf Carlsson håller clinics med jämna mellanrum, jag kan kolla upp vem som vet mer om datum och sådant (det har jag nämligen ingen som helst koll på).

Första Staffan-kursen i höst är 5 september, vi är ute på Segerstad hos Anki Carlsson .

HRF är det Hammarö ryttarförening?

Måste man anmäla sig som åskådare till Staffans clinic den 5 sept?

HRF är Hammarö Ryttarförening.
Jag vet som sagt inte riktigt när Rolf är där och håller träningar men jag vet att han gör det.

Staffan-clinics kräver ingen anmälan som åskådare. Däremot kan det vara smart att ringa mig (SCW hemsida under aktiviteter(clinics) för att höra lite om klockslag när det drar ihop sig.

Bara kul att få fler intresserade!
Och som vanligt är det lätt att rida från läktaren...

Får ju lov att säga att lilleruds tävlingen var jääääkligt dyr för åskådare!!!!!!!!!!!

Kom på söndag, 50:- per pers!
Många som tyckte detsamma..

Men Guuuud så fina hästar det fanns, o ducktiga ryttare. Som synd va så kunde vi bara titta i ca 2 timmar för vi skulle få besök hemma..

Får ju lov att säga att lilleruds tävlingen var jääääkligt dyr för åskådare!!!!!!!!!!!

Kom på söndag, 50:- per pers!
Många som tyckte detsamma..

Men Guuuud så fina hästar det fanns, o ducktiga ryttare. Som synd va så kunde vi bara titta i ca 2 timmar för vi skulle få besök hemma..

:eek::eek: Tja, vad ska man säga?? Finns väl knappast dom som är billigare? Har inte kollat vad tex Hjo-Ko tar i år.
Hur som. Billigt nöje är det i alla fall tycker jag.

Det var ju faktiskt inte vi som avgjorde att du bara kunde vara på plats i två timmar.

Tycker själv att 50 kr är klart överkomligt som biljettpris (betalade inget utan satt rödklädd bredvid domaren).

du är också välkommen, som publik eller kan man ställa sig på reserv-plats för att delta i clinicen.

Jameeeeeeen, var det helgen som var? Jag som var inställd på att det var DENNA helg. Fan, då missade jag allt.
50 kr tycker jag dock inte är farlig. Skippar hellre en lunch ute än missar en tävling på hemmaplan. (Fast nu missade jag ju endå.. haha)

Nej, det är klart att det inte står något på HRF hemsida om Rolf Carlsson.
Det är inte HRF som anordnar clinics med Rolf.
Jag vet heller inte vem som anordnar dem men jag kan ta reda på när dessa clinics är, men i så fall får du kontakta mig på mitt hemnummer (står, som jag tidigare skrivit, på SCWs hemsida).

Nej, det är klart att det inte står något på HRF hemsida om Rolf Carlsson.
Det är inte HRF som anordnar clinics med Rolf.
Jag vet heller inte vem som anordnar dem men jag kan ta reda på när dessa clinics är, men i så fall får du kontakta mig på mitt hemnummer (står, som jag tidigare skrivit, på SCWs hemsida).

Tror nog att det fler som vill veta här inne :D Om du vill ta reda på Vart, När, så kan du väl skriva det här inne sedan :idea:

Tror nog att det fler som vill veta här inne :D Om du vill ta reda på Vart, När, så kan du väl skriva det här inne sedan :idea:

Bättre att ta sånt via pm, är osäker på om det räknas som reklam och då kan hela tråden ryka.

Liknande trådar

Samhälle Jag undrar om nån har nån bra idé på hur man kan komma runt förvalt utlämningsställe när man beställer grejer på nätet? Jag bor mitt...
2
Svar
21
· Visningar
1 568
Senast: MiaMia
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
983
Senast: ufot
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
832
Senast: Kirre
·
Hästmänniskan Jag tycker att vi behöver en tråd där vi som lider av någon typ av psykisk ohälsa kan peppa varandra och bolla lite tankar kring vårt...
Svar
17
· Visningar
1 637
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka