Sv: Westernryttare runt imkring Karlstad
NU blev jag ruskigt nervös!!!!!
Stooor tävling.
NU blev jag ruskigt nervös!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stooor tävling.
'NU blev jag ruskigt nervös!!!!!
Vart bor ni alla?
Själv bor man i Tolita
tänk inte på dagens pass , se den som att det här gjör vi inte omHaha, ja antagligen, men knappast med hedern i behåll......
Behöver jag säga att dagens pass inte gick strålande???
BTW så ja jag är ingen RIKTIG värmlänning, men har iaf tillbringat alla mina barndoms somrar på fjordingryggar i just...VÄRMLAND!!!
Kan äöven tänka mig att bo där i framtiden, så vem vet!!!
vad är det i lillerud nu till helgen????
Jag försöker väl rida western, men det är nog en blandning haha
Stooor tävling.
finns i Karlstad, rider western på fjording och travare.
Ska också vara med på Lillerud, iklädd röd kavaj och skugga domaren.
Jag är ansvarig för clinics för Staffan Ljunggren på Segerstad utanför Karlstad, mitt telnr finns på SCW:s hemsida under clinics. Hör gärna av dig för att få veta datum - om du är intresserad av reservplats på clinic eller bara vill åka och titta.
Var runt Karlstad finns du??
Nu får du ta o ge dig en spark i baken ..o ta kontakt med ..073 e dem första nr inte 070 som ja skrev
klart du gjör , jag e jääätesnäll..ps Lenita ska du inte lyssna påVet inte om jag vågar
Jag och min fjordhäst finns på Hammarö. Clinicen lät intressant. Men vad brukar det kosta att komma som åskådare på clinicsarna?
klart du gjör , jag e jääätesnäll..ps Lenita ska du inte lyssna på
När ska alla andra till tävlingen? Läste att det skulle vara boskapsfösning på söndag(?) om jag inte minns fel. Det låter väldigt spännande!
Kanon då vill jag verkligen komma till clinicen! Ringer jag bara dig för att få veta tid och plats?
Söndagmorgon TIDIGT! Uppfattat