Westernryttare runt imkring Karlstad

Sv: Westernryttare runt imkring Karlstad

Haha, ja antagligen, men knappast med hedern i behåll......:p

Behöver jag säga att dagens pass inte gick strålande???:o

BTW så ja jag är ingen RIKTIG värmlänning, men har iaf tillbringat alla mina barndoms somrar på fjordingryggar i just...VÄRMLAND!!!:love:
Kan äöven tänka mig att bo där i framtiden, så vem vet!!!;)

Du har fått ett PM :D

Tyvärr jobbar jag när det är tävling i lillerud naturligtvis :(
En från mitt stall ska dit och tävla och det hade varit kul att titta och förstås träffa allt westernfolk ;)

Haha, ja antagligen, men knappast med hedern i behåll......:p

Behöver jag säga att dagens pass inte gick strålande???:o

BTW så ja jag är ingen RIKTIG värmlänning, men har iaf tillbringat alla mina barndoms somrar på fjordingryggar i just...VÄRMLAND!!!:love:
Kan äöven tänka mig att bo där i framtiden, så vem vet!!!;)
tänk inte på dagens pass , se den som att det här gjör vi inte om:laugh:
Fjordingar e att goa ..:p

vad är det i lillerud nu till helgen????

Jag försöker väl rida western, men det är nog en blandning haha

Tävlinga som jag håller på och sliter aschlet av mig med att arrangera.....så du får se till att släpa dig ut nån av dagarna... :D

Om inte, så kom ihåg att jag vet vart din postlåda bor.... :devil: :angel:

finns i Karlstad, rider western på fjording och travare.
Ska också vara med på Lillerud, iklädd röd kavaj och skugga domaren.

Jag är ansvarig för clinics för Staffan Ljunggren på Segerstad utanför Karlstad, mitt telnr finns på SCW:s hemsida under clinics. Hör gärna av dig för att få veta datum - om du är intresserad av reservplats på clinic eller bara vill åka och titta.

Var runt Karlstad finns du??

Jag och min fjordhäst finns på Hammarö. Clinicen lät intressant. Men vad brukar det kosta att komma som åskådare på clinicsarna?

När ska alla andra till tävlingen? Läste att det skulle vara boskapsfösning på söndag(?) om jag inte minns fel. Det låter väldigt spännande!

Jag och min fjordhäst finns på Hammarö. Clinicen lät intressant. Men vad brukar det kosta att komma som åskådare på clinicsarna?

Inte ett rött öre, bara att drälla in och glo bäst man vill....:D
Det är endast de som rider som betalar. ;)

När ska alla andra till tävlingen? Läste att det skulle vara boskapsfösning på söndag(?) om jag inte minns fel. Det låter väldigt spännande!

Koklasserna går lördag eftermiddag och söndag morgon.
Se till att vara i god tid eftersom läktarplatserna i ridhuset är begränsade.

Kanon då vill jag verkligen komma till clinicen! Ringer jag bara dig för att få veta tid och plats?

Söndagmorgon TIDIGT! Uppfattat ;) :D

Kanon då vill jag verkligen komma till clinicen! Ringer jag bara dig för att få veta tid och plats?

Söndagmorgon TIDIGT! Uppfattat ;) :D

Den som har bäst koll på clinicsen är kryddelydd eftersom det är hon som håller i dem, men hojta gärna till om du ska dit så kanske jag kan kravla mig ut också...;)

Kan man se program översikten någonstans?? Så kan man komma på det som låter intressantast :D

kostar inget som åskådare på Staffan-clinics.

På HRF vet jag att Rolf Carlsson håller clinics med jämna mellanrum, jag kan kolla upp vem som vet mer om datum och sådant (det har jag nämligen ingen som helst koll på).

Första Staffan-kursen i höst är 5 september, vi är ute på Segerstad hos Anki Carlsson .

Liknande trådar

Samhälle Jag undrar om nån har nån bra idé på hur man kan komma runt förvalt utlämningsställe när man beställer grejer på nätet? Jag bor mitt...
2
Svar
21
· Visningar
1 568
Senast: MiaMia
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
983
Senast: ufot
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
832
Senast: Kirre
·
Hästmänniskan Jag tycker att vi behöver en tråd där vi som lider av någon typ av psykisk ohälsa kan peppa varandra och bolla lite tankar kring vårt...
Svar
17
· Visningar
1 637
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka