Westernryttare runt imkring Karlstad

Skuggfaxe12

Trådstartare
Letar efter fler människor runt omkring Karlstad som håller på med western. Har precis börjat med detta och känner inte en kotte. Skulle gärna vilja komma i kontakt med någon!
:)

Sv: Westernryttare runt imkring Karlstad

Kommer du ut till Lillerud nu till helgen så träffar du en hel drös av oss.... :idea:

Du får gärna leta reda på mig nånstans runt prisbordet.....om du vågar...:angel: :D

Hoppas och tror på en placering eller? ;)

Får se om jag vågar mig fram! :D

Senast ändrad:

Oj vad roligt att det finns så många trevliga western ryttare! :)
ja de finns många men måste upplysa om att jättesnälla texas ïnte e från Karlstatrakten..hon ska bara gjöra ett litet vip besök under helgen o tävla, tävla , tävla,,vissel;) men hon e söt o trevlig.

vad är det i lillerud nu till helgen????

Jag försöker väl rida western, men det är nog en blandning haha

finns i Karlstad, rider western på fjording och travare.
Ska också vara med på Lillerud, iklädd röd kavaj och skugga domaren.

Jag är ansvarig för clinics för Staffan Ljunggren på Segerstad utanför Karlstad, mitt telnr finns på SCW:s hemsida under clinics. Hör gärna av dig för att få veta datum - om du är intresserad av reservplats på clinic eller bara vill åka och titta.

Var runt Karlstad finns du??

Liknande trådar

Samhälle Jag undrar om nån har nån bra idé på hur man kan komma runt förvalt utlämningsställe när man beställer grejer på nätet? Jag bor mitt...
2
Svar
21
· Visningar
1 568
Senast: MiaMia
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
983
Senast: ufot
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
832
Senast: Kirre
·
Hästmänniskan Jag tycker att vi behöver en tråd där vi som lider av någon typ av psykisk ohälsa kan peppa varandra och bolla lite tankar kring vårt...
Svar
17
· Visningar
1 637
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka