Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är väldigt intresserad av att lära mig rida western men har inte haft någon möjlighet hittills. Någon som vet om det finns en westernridskola i dalarna, eller om det finns en vanlig med möjlighet till westernridning?
Gå in på wras.nu och se efter westernklubbar i dalarna. Dalarna Western riders tror jag dom heter. Dom kan hjälpa dig med information om var närmaste tränare befinner sig.
Hej! jag sitter i styrelsen i Dala Western Riders, Det finns några ridskolor som har lite western på schemat och sen annordnas det ganska många clinics för duktiga tränare, men då måste man ha till gång till egen häst eller lånad så klart. hör gärna av dig! mvh Emelyne
Bjursås ridklubb vet jag har några western lektioner på fredagar och söndagar tror jag det var.
Men själv tycker jag det bästa är att ha egen eller låna en häst och åka på clinic!
Hej! bjursås ridklubb har lite lektioner sen har även säters ridklubb lite lektioner men de har ganska fullt tror jag,det är många som har stått på kö i några år.
Du får gärna delta på våra clinicar, jag tar upp conny Nilsson emellanåt. så det är bara att höra av dig.
Just ja, tänkte inte på att man kan kolla också Menmen! Ska antagligen dra iväg på den där westerndagen på bjursås och kika iaf, får se om man kanske kan hitta någe mer
Westerndagen?Menar du tävlingen?Ja kom o kolla det gör ju en hel del
Du förresten,såg att du bor i borlänge,vet du om det går någon buss från falun så man kan ta sig till ridklubben i borlänge?
Vet inte om det var tävling, men Sam nånting från Rättvik skulle komma och visa lite och sådär Tänkte även gå på träningstävlingen dagen innan i borlänge, ska fota lite till projektarbete
Vet inte om det går direkt från falun och dit, men tror att 253 (?) går från falun och till centralstationen. Där kan du byta till 44 mot ludvika, den stannar precis bredvid infarten till klubben
ok tackar tackar så mycket då kan jag iaf ta mig dit till tävlingen då!
Jaha Sam ja han är jätteduktig!Han har jag ridit för en hel del förut och fått jättemycket hjälp av!
Sen är det tävling här i Bjurs den 31 maj också tror jag det var,då kan du ju också komma o titta
Hundträning Ja lite såhär jag känner, tyvärr. För kan som sagt inte ens synas eller höras om någon annan ska kunna valla henne. Just för att då vill...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.